miercuri, 8 octombrie 2014

Book Haul Surpriza

Sal'tare!

Ziceam zilele trecute pe pagina de facebook a blogului  ca m-am trezit cu niste carti la usa si sincer m-am cam chinuit sa le gasesc loc pe raft. Nu mai am deloc loc si acum vorbesc extrem de serios. Am carti puse pe randuri, in picioare, intr-o parte, oricum numai sa incapa. Si sunt si-n urma cu cititul, dar nu intru acum in subiectul asta.

Sa v-arat cartile. (scuzati calitatea pozelor, dar e extrem de inorat afara si se vede prost)

Sub dom de Stephen King

Vremea ingerului si Dragostea si raul de Anne Rice

Printul spinilor (Imperiul Faramitat #1) de Mark Lawrence
Chemarea cucului de Robert Galbraith (J.K. Rowling)

Dupa sapte ani si Chemarea ingerului de Guillaume Musso

Delirium (Delirium #1) de Lauren Oliver
 Te-as recunoaste dintr-o mie de Laura Lippman

Turnul (Sanctus #3) de Simon Toine
Jumatatea reaJumatatea rea #1) de Sally Green

 Suflet pierdut de Silviu Urdea
Specimenul de Andrei Trifanescu

Ultimul avanpost de Lavinia Calina
Oameni, ingeri si demoni de Lina Moaca
Acluofobia. Zece povestiri macabre de A. R. Deleanu
Ultima vrajitoare din Transilvania (Ultima vrajitoare din Transilvania #1) de Anna Vary
Mathias (Ultima vrajitoare din Transilvania #2) de Anna Vary

2 comentarii:

giorgiana spunea...

hei, chiar nu te pot compatimi, as vrea sa ma trezesc si eu cu asa carti la usa...lectura placuta

Crina @Reading Addict spunea...

Multumesc Giorgiana :) Sper sa-mi placa, pentru ca de majoritatea am auzit doar de bine.