joi, 4 septembrie 2014

RECENZIE - Domnia Haosului (Vampirii din Morganville #5) de Rachel Caine



Morganville, Texas. La sud de normalitate.

In orasul universitar Morganville, vampirii si oamenii au coexistat intr-o relativa armonie… Pana la sosirea lui Bishop, o capetenie a vampirilor care ameninta sa readuca epitetul de malefic in expresia maleficii morti-vii si sa spulbere fragila stare de pace. Numai ca Bishop nu este singurul pericol...

Nori negri si violenti prevestesc o furtuna de proportii devastatoare. In timp ce studenta Claire Danvers si prietenii ei se pregatesc sa apere orasul de elementele dezlantuite - atat de cele naturale, cat si de cele nenaturale -,  se petrece un lucru neasteptat: vampirii din Morganville incep sa dispara unul cate unul. Descoperirea motivului o conduce pe Claire spre o ultima optiune: sa-i jure supunere lui Bishop… sau sa moara.



RECENZIE:

Imi era dor de seria asta si a trecut ceva de cand am citit primele patru volume, asa ca era cam timpul sa recuperez. 

Nu o sa vorbesc foarte mult, pentru ca nu vreau sa dau spoilere, tinand cont ca este al cincilea volum din serie, dar mi-a placut foarte mult. A fost mai multa actiune, suspans a existat in fiecare capitol si toate s-au terminat intr-un fel care sa te faca sa-l citesti imediat pe urmatorul. Plus ca stilul autoarei e foarte placut si pe langa faptul ca descrierile sunt foarte vii si la obiect, te face sa simpatizezi cu toate personajele. Chiar si cele negative si nesuferite, pentru ca vrei sa vezi ce le mai umbla prin cap.

Cred ca singura problema pe care am avut-o, legat de acest volum, a fost partea cu iubirea. N-am nimic impotriva si inteleg ca relatiile trebuie sa evolueze si etc, dar am putea sa nu ne mai pupam si sa ne pipaim de fiecare data cand suntem impreuna? Iar cand nu se intampla astea trebuie s-apara discutii si nesiguranta si plansete. Poate pentru cititorii mai tineri asta va fi distractiv si amuzant, dar pe mine ma enerveaza usor, usor. 

Exceptand acest detaliu acest volum mi s-a parut foarte bun, l-am citit extrem de repede, iar finalul m-a lasat intr-o stare de confuzie totala. Si nu stiu care dintre cele doua idei ale mele s-ar potrivi, insa ambele sunt la fel de nebunesti si periculoase. Nu-mi ramane decat sa citesc volumul urmator si cred ca ma voi apuca astazi de el.

Daca va plac vampirii, seriile cu multa actiune, suspans, iubire, momente amuzante si tot felul de intorsaturi de situatie, atunci eu va recomand aceasta serie! Lectura placuta! : )


4/5

5 comentarii:

Unknown spunea...

Mi-a plăcut recenzia. Şi eu am început seria şi plănuiam să o continui. Am rămas pe la volumul trei ce-i drept, dar aparent mă aşteaptă lucruri şi mai palpitante!

Felicitări pentru recenzie!

Praf de stele spunea...

Multumim de recenzie! :)
Inca n-am inceput sa citesc seria, tot o aman si habar n-am de ce. :)))

AliceNeko spunea...

Multumim pentru recenzie. Eu am ajuns la volumul 2 si pot spune ca ador povestea, iar suspansul te face sa nu mai lasi cartea jos din mana.

Ana Naghi spunea...

Nu sunt fan al cartilor cu vampiri, dar nu as spune nu. Cine stie, s-ar putea sa imi placa.

lavinia95 spunea...

eu am citit-o si pot sa spun ca am adorat fiecare carte ,si nu o lasam din mana pana nu o terminam ...nu stiu ,dar pentru mine era cel mai frumos cand citeam ,parca eram acolo ...