miercuri, 3 septembrie 2014

Castigator - Concurs de creatie - proza scurta


Sal'tare!

Stiu c-am intarziat un pic cu anuntarea castigatorului, dar nu am avut deloc timp sa stau si sa citesc prozele, sa le analizez etc. 
Inainte sa anunt cine a castigat as vrea sa spun cateva lucruri. In primul rand sunt dezamagita, pentru ca originalitate n-a fost, doar putina, si aceasta s-a regasit in special in proza ce-a castigat. Alt lucru ce a ajuns sa ma enerveze - felul in care prozele erau redactate. Am gasit fraze dupa fraze, fara spatiu, fara alineat. Dialog de la inceput si pana la sfarsit sau cu vreo trei propozitii subtiri prin el. Unde e descrierea? Am nevoie de ea ca sa vad si sa simt. Vreau emotii, sentimente.

Creasem acest concurs ca sa descopar, poate, viitori scriitori sau oameni talentati, dar mai mult cred c-am gasit altceva. Ma bucur ca au fost multi participanti, dar nu stiu daca s-au inscris de placerea scrisului si pentru c-au vrut sa-mi arate ce gandesc ei, sau doar pentru premiu. Pentru ca nu poti trimite o proza redactata neglijent si sa speri sa castigi. Puteti sa ma numiti rea sau extrem de mofturoasa, dar ca om si ca cititor am anumite pretentii si cand si cele mai mici, care ar trebui nici sa nu ma gandesc ca n-ar fi satisfacute, sunt incalcate, atunci...

Nu ma mai lungesc... fiecare proza a avut ceva bun, dar au fost si alte goluri ce-au inghitit acel ceva. Nici proza castigatoare nu e ea cea mai cea, dar mi-a placut tare mult ideea. Cumva a fost origjnala si asta m-a facut sa ma opresc asupra ei.

Castigatorul concursului este Roxana Gavrilut! Felicitari Roxana! : )

Trimite-mi un e-mail cu datele tale si o sa discut cu cei de la Libris ca sa vedem cum facem cu premiul tau.

1 comentarii:

Praf de stele spunea...

Felicitari castigatoarei!! :)