vineri, 1 august 2014

Wrap Up - Iulie



Sal'tare!

S-a dus si luna Iulie si trebuie sa recunosc ca desi la inceputul lunii aveam planuri mari legate de lectura, ele nu prea au prins contur. Asa am patit si cu read-a-thon-ul la care-am zis ca particip si spusesem eu ca citesc o tona de carti. Nu, din pacate am avut o stare proasta de plictiseala si lene, n-am dormit prea bine noptile, iar ziua s-a vazut si asa cheful meu a disparut. Recunosc ca sunt dezamagita de mine, la capitolul asta, si-mi propun ca-n August sa citesc mult. Cat pot eu de mult si sa las lenea la o parte. 

Iata ce-am citit in Iulie:


nume de cod: Verity de Elizabeth Wein - recenzie
Enders (Starters #2) de Lissa Price - recenzie
Rapture (Damnare #4) de Lauren Kate - recenzie
Ink (Paper Gods #1) by Amanda Sun - recenzie
Declaratia de Gemma Malley - recenzie
Inainte sa adorm de S.J. Watson - recenzie
Secretul sotului de Liane Moriarty - recenzie
Sabriel (Vechiul Regat #1) de Garth Nix - recenzie
The DUFF by Kody Keplinger - recenzie
Iubire de Katie Cotugno - recenzie
Locuri intunecate de Gillian Flynn - recenzie
Blestemul lupilor (Umbra noptii #2) de Andrea Cremer - recenzie


Si cam atat. Voua cum v-a fost Iulie din punct de vedere al lecturii? : ) Imi puteti spune in comentarii.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Wow, ai citit super mult.

Anonim spunea...

Ai citit foarte mult. Felicitări!