miercuri, 20 august 2014

Top 5 Wednesday - Carti citite pana acum in 2014 & Personaje principale



Sal'tare! : )

Stiu c-a trecut mult timp de cand n-am mai postat in cadrul acestei rubrici, dar ba n-am avut timp, am fost plecata, n-am avut idei etc. Dar acum m-am intors si facem repede un 2 in 1. 

Prima data vorbim de Top carti citite pana acum in 2014. Pf, pentru mine e cam greu s-aleg doar cinci tinand cont ca pana-n momentul de fata am citit 149 de carti. Dar voi incerca.


Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe by Benjamin Alire Sáenz - review/recenzie

- Zi dupa zi/Every day de David Levithan - recenzie

Half Bad/Jumatatea rea (Half Life, #1) de Sally Green - recenzie

- seria Damnare/Fallen de Lauren Kate - recenzii: DamnareRatacirePasiune si Rapture

Be with Me (Wait for You, #2) by J. Lynn - recenzie


Si as mai adauga destule pe langa acestea. Nu vreau sa ma gandesc cum va fi la final de an...


Acum sa vorbim de personaje principale. Iar aici e si mai greu. Mai bine faceam un top 20 :))


- Rose din Vampire Academy/Academia Vampirilor

- Max din Maximum Ride 

- Thomas din The Maze Runner/Captiv in labirint

- Sabriel din Sabriel de Garth Nix

- Waverly din  Glow (Sky Chasers #1) by Amy Kathleen Ryan



Cam atat pentru astazi : ) Care sunt cartile voastre preferate din anul acesta? Sau pesonajele favorite? Imi puteti spune in comentarii sau daca ati facut o postare,  puteti lasa link-ul. 

Pana data viitoare lectura placuta!

0 comentarii: