duminică, 24 august 2014

The Book Burger Tag

Sal'tare!

Tag-ul de astazi a fost creat de RyanReadsBooks si de nu mi s-o face pofta de un sendvis urias pana terminam...m.


O sa facem un burger din carti.


Pentru inceput avem nevoie de o felie de paine. Alege prima carte dintr-o serie pe care o iubesti.

Altfel de ingeri de Lili St. Crow

Acum avem nevoie de burger. Alege o carte grea sau groasa care ti-a placut (trebuie sa aiba peste 400 de pagini)

Adevarul despre cazul Harry Quebert - e o carte geniala. You must read it!

Acum vom adauga putin cascaval si o frunza de salata. Alege doua carti subtiri: una pe care ai citit-o si ti-a placut, iar alta ce nu ti-a placut. ( aproximativ 200 de pagini)

Cea care mi-a placut - oricare din seriile Fetele Gallagher, Fortele Raului Absolut sau Cerul secret. Ce nu mi-a placut - Jurnalele Vampirilor.

E timpul si pentru niste felii de rosie. Alege o carte de marime potrivita pe care ai iubit-o sau ai urat-o. (intre 200-400 de pagini)

Am iubit Sabriel de Garth Nix. Recomand!

Adaugam un sos pe care nu l-ai mai incercat si nu stii daca-ti va placea. Alege o carte pe care ai crezut c-o vei ura, dar ai iubit-o sau invers.

Am crezut ca voi iubi Amy & Roger's Epic Detour, dar n-a fost asa.

Si-n final felia de deasupra va completa sendvisul. Alege ultimul volum dintr-o serie pe care-l amani sau il amanai, pentru ca nu vrei ca seria sa se termine.

Nu pot sa zic ca aman incheierea vreunei serii, ci mai mult mi-e lene. Asa ca o sa insir aici doar cateva serii (ca titlurile volumelor chiar nu mi le amintesc acum si sa nu le incurc) din cele pe care le am inca neterminate: Altfel de ingeri, Divergent, Instrumente Mortale, Nascuta la miezul noptii, Disparuti, Sange Albastru, Glow, Under the Never Sky, Legend etc.


Oricine vrea poate face acest tag, iar eu cred ca ma duc sa-mi fac un sendvis, pentru ca mi s-a facut pofta si-am scris carne in loc de carte de deja prea multe ori :))

0 comentarii: