duminică, 24 august 2014

Tag: Behind the blog


Am primit acest tag de la Stefi aka book-and-stuff si sa vedem despre ce-i vorba.

  •     Trebuie să răspunzi sincer.
  •     Trebuie să iei imaginea tag-ului şi s-o încorporezi în postarea ta.
  •     Tăguieşte cât mai mulţi din blogării tăi favoriţi/care îţi plac foarte mult.
  •           Acum, vor fi 7 întrebări universale la care vom răspunde fiecare şi 4 (sau mai multe, dar minim 4) pe care vrei tu să le împărtăşeşti cu ceilalţi.

1. Din ce oraş eşti?
       Pitesti

   2. Căţi ani ai?
      Implinesc 21 in Septembrie.

   3. Care e mâncarea ta preferată? Dar dulcele preferat?
       N-am o mancare preferata, iar dulce, hm, cam orice are ciocolata sau cacao :))

   4. Care este cel mai mare vis al tău?
       Sa ma realizez profesional in domeniul traducerilor sau sa lucrez cu limbile straine (ce ciudat suna). Pentru ca in niciun caz nu ma vad in invatamant. (deh, sunt la Litere)

   5. Cea mai mare frică a ta este:
      Sa am probleme grave de sanatate. Intru in panica si doar daca ametesc sau racesc foarte tare. Urasc asta.

   6. Care este citatul tău preferat, dar motto-ul?
       N-am citate preferate si nici motto-uri, dar cred ca leave the past behind and live the present ar fi unul din ele.

   7. Aici o (sau mai multe) întrebare/i pusă/e de cititorii tăi, trebuie să revii cu un edit.
Le astept.


Acum câteva lucruri despre tine.

Sincer, nu-mi place sa vorbesc despre mine. Am (aproape) 21 de ani, sunt studenta la Litere, romana-engleza, an III, si sunt mare iubitoare de limba engleza, carti, muzica, anime, manga si-n special idei originale. Citesc cat pot de mult si sper ca la un punct sa pot zice ca sunt multumita cu cat am citit si ca nu ma voi mai simti sufocata de lista mea enorma de TBR. 
Sunt o fire extrem de sincera, directa, sarcastica, imi place sa glumesc si apreciez oamenii adevarati, adica cei care vad in viata mai mult de bani, femei si materialism. 
Biblioteca mea e mereu cea mai ordonata parte din camera, am carti si caiete, foi si pixuri peste tot pe birou. 


Cam atat. Daca aveti intrebari sau sa stiti mai multe atunci lasati intrebari in comentariu.  Nu dau tag-ul mai departe, dar cine vrea poate sa-l faca.

0 comentarii: