duminică, 17 august 2014

Summertime Madness Book TAG

Sal'tare!


Daca v-amintiti a fost o perioada in care postam, cam o data pe saptamana, cate un tag. Apoi n-am mai postat pentru ca la acel moment nu mai era niciunul ne-rezolvat. Dar trecand timpul asa au mai aparut. Deci, iar va urma o perioada. Sa-ncepem.

Acest tag a fost creat de JackEatsBooks si iata intrebarile (eu le-am tradus):


1) Arata-ne un roman cu o coperta de vara. 

Sincer, nu prea-mi vine nimic in minte, pentru ca vara inseamna relaxare si inghetata si lene. Iar eu am o multime de carti care nu-s tocmai asa, dar sa zice ca asta ar merge:


2) Alege un loc sau o lume fictionala care ar fi destinatia perfecta pentru vacanta ta de vara.

M, poate as merge sa-i vad pe Rose, Dimitri si ceilalti la Academia Sf. Vladimir? Zau, ca da.

3) Esti gata sa pleci intr-o calatorie cu avionul. Dar ai nevoie de-o carte care sa-ti tina companie tot drumul. Ce alegi?

Hm, cred ca oricare ar merge cu starea mea de atunci. Sau poate ceva si cu momente amuzante ca sa nu ma pot gandi la cine stie ce scenarii neplacute.

4)  Suferi de tristete in timpul vietii; ce carte alegi ca sa-ti imbunatateasca starea?

Orice roman care are un personaj amuzant sau care are replici amuzante.

5) Stai singur pe plaja... ce personaj ai alege ca sa-ti fie partener sau prieten?

A, vrei sa aleg doar unul? Cred c-ar fi o aglomeratie ca la concert, pe plaja, daca ar veni toti pe care-i iubesc sau ii plac.

6) Ca sa mearga cu inghetata ai nevoie de o carte la fel de rece. Ce personaj extrem de bataios si badass ai alege?

Sigur Rose din Academia Vampirilor sau Dru din Altfel de ingeri. 

7) Da mai departe tag-ul! Pe cine alegi?

Oricine are un blog poate face acest tag :) Just have fun!

0 comentarii: