sâmbătă, 9 august 2014

RECENZIE - Max (Maximum Ride #5) de James Patterson


James Patterson's bestselling Maximum Ride series is back, with Max and the gang as The Protectors. 

Someone-or something-is decimating ships and sea life off Hawaii's coast, and Max and her flock find themselves sucked into the Navy's top-secret investigation of the catastrophe. Their objective: Rescue Max's activist mom from a wicked subterranean enemy. 

The hitch: They must dive deep into dark waters, where gruesome evil dwells... and for high-flying Maximum Ride, could there be anything more terrifying than being trapped in the great abyss? This soaring new adventure takes Maximum Ride and the Flock into terrifying new territory-fans, hold your breath!



RECENZIE:


Cred ca am sentimente amestecate legate de volumul asta si sunt sigura ca va fi si o recenzie scurta. Deja daca ma cititi de ceva timp stiti ca-mi place mult seria si ca obisnuiesc sa devorez volumele: pentru ca-s scurte, se citesc repede, au umor, actiune, putin romantism si o idee originala la baza. 


Insa am observat la volumul acesta si la cel anterior ca povestea a luat o turnura care nu stiu daca merge. Cumva simt ca ne indepartam de marea idee si mergem pe alaturi. Da, inca imi plac Max si grupul, dar de la aventurile din primele trei volume si pana la excursii prin Antarctica si acum ucigand cine stie ce chestii prin Hawaii? Ori autorul s-a plictisit oarecum de serie si s-a apucat sa bage idei de duzina, care aduc a benzi desenate cu super eroi, mega-extra cliseice, ori lungeste seria fara rost.


Nu vreau sa fiu rea, v-am zis ca iubesc seria, si mi-a placut mult si cartea asta, dar simt ca nu se focuseaza pe ce trebuie. Max si grupul ar trebui sa aiba grija de ei si nu sa faca pe eroii sau sa ajute cine stie ce campanie impotriva a ceva. Poate ca-mi dati dreptate sau poate nu. Dar incepe sa-mi para rau cand vad in ce se transforma o serie cu potential, cu cat inainteaza in volume, si sper ca pana se termina sa n-ajung sa-mi smulg parul din cap. Iubesc seriile lungi, dar facute cu cap si nu intinse la maxim, indesate de mici idei care doar sa intinda plotul principal... ca deh hai sa facem mai mult.


In afara de acest volum mai sunt aparute trei. Ma gandesc daca se vor imbunatati sau nu. 


Cartea asta, repet, a avut si parti extrem de bune, multa actiune si suspans, dar partea cu monstrii si salvatul lumii? La asta se referea autorul cand voia ca Max sa salveze lumea? Pfft, speram la ceva mai...nu stiu, original si strong asa cum m-a lasat cu gura cascata prin volumele anterioare. Sper ca Max si gasca sa nu devina un fel de fetitele Power Puff... 




5/5

1 comentarii:

Pufuleț spunea...

Eu am ajuns doar la volumul 2, însă nu cred că celelalte vor fi publicate și la noi, la cum lucrează cei de la LEDA...
Te tuc!