vineri, 15 august 2014

RECENZIE - Doua adevaruri si o minciuna (Jocul minciunii #3) de Sara Shepard


Povestea Emmei şi a lui Sutton a ajuns la runda a treia, cu un nou slalom printre indicii şi piste false. De data aceasta, în rolul de suspect al zilei se află Thayer, fratele fugar al prietenei lor Madeline. Acesta a dispărut înaintea lui Sutton, şi umblă vorba că cei doi erau implicaţi în nişte ltreburi dubioase. Dar acum Thayer a reapărut – viu şi nevătămat! – , iar Emma are o sarcină grea: să-şi dea seama dacă el e doar un iubit care suferă, sau un fost iubit care se pregăteşte să dezvăluie secretul Emmei, punând astfel capăt periculosului ei joc.

Cel de-al treilea capitol din Jocul Minciunii adânceşte misterul, în acelaşi timp dezvăluind ceva mai mult din amintirile lui Sutton, pe măsură ce Emma descoperă alte şi alte indicii. Şi devine clar că deşi Thayer este marele suspect pe lista Emmei, el reprezintă şi marea dragoste a lui Sutton.

Din nou avem de-a face cu o mulţime de drame şi mistere ─ de la ciudata legătură între gemene, inimi frânte şi secrete tulburătoare, până la farse din Jocul Minciunii, vizite la închisoare, rivalitate între surori, întâlniri romantice pe terenul de tenis, petreceri şi probleme de familie.



RECENZIE:


Daca ma urmariti de ceva timp atunci stiti ca obisnuiesc sa devorez volumele acestei serii. Cumva sunt ca o mica placere vinovata si chiar daca nu-s extrem de interesante si geniale, mie tot imi plac si de fiecare data ma relaxez citindu-le. 


Desi n-as zice c-am prea avut timp sa fac asta. Se intampla o multime de lucruri in volum, Emma e cam singura, din nou, incredere nu prea are in cine si... ok, anumite aspecte au fost lamurite, dar restul? Asa cum Emma si Sutton ajung la concluzia ca au mers in cerc eu nu stiu ce se poate intampla. In momentul de fata banui cam pe toata lumea; pentru ca n-am de unde sa stiu ce butoane le-o fi apasat Sutton inainte sa-si ia lunga vacanta. Iar Emma trebuie sa se descurce cum poate si sincer e greu.... e greu sa traiesti viata cuiva, sa fii cineva, mai ales cand toti se holbeaza la tine si te urmaresc permanent. 


Presimt ce urmeaza? Nu. Dar sunt foarte curioasa ce se mai ascunde prin amintirile pierdute ale lui Sutton, ce secrete mai au altii, cine le mai pandeste. Siii... presimt ca o sa termin de citit seria inainte sa fie continuata la noi. Am citit volumul asta prea repede, iar acum m-a lasat extrem de curioasa. So...


Daca vrei ceva ligh & fun si cu un strop de suspans si intriga atunci cititi seria asta. 



5/5

2 comentarii:

Orizont prin carte(RG) spunea...

Coperta e super interesanta!

Unknown spunea...

Am auzit de autoarea acestei cărți și de faptul că romanele ei sunt destul de misterioase să spun așa, însă până acum nu am apucat să mi le cumpăr.. ei, cine știe, poate într-un viitor apropiat am să-mi procurez niște cărți și de la ea.