sâmbătă, 2 august 2014

RECENZIE - Dark Kiss (Nightwatchers #1) by Michelle Rowen



I don't do dangerous.  

Smart, über-careful, ordinary Samantha-that's me. But I just couldn't pass up a surprise kiss from my number-one unattainable crush. A kiss that did something to me...something strange. Now I feel hungry all the time, but not for food. It's like part of me is missing-and I don't know if I can get it back. 

Then there's Bishop. At first I thought he was just a street kid, but the secrets he's keeping are as intense as his unearthly blue eyes. If he's what I think he is, he may be the only one who can help me. But something terrifying is closing in, and the one chance Bishop and I have to stop it means losing everything I ever wanted and embracing the darkness inside me.... 

NIGHTWATCHERS 

When angels and demons must work together, something beyond evil is rising...


RECENZIE:



Cred ca v-ati dat seama privind coperta despre ce-i vorba in carte, nu? Daca nu v-ati prins va zic eu - e primul volum dintr-o duologie paranormal, cu ingeri si demoni. Nu e prima serie de genul asta pe care o citesc, dar pe langa prezenta acestor creaturi apar si alte lucruri noi si originale. 


Nu vreau sa credeti ca acest roman e unul din zecile cu aceeasi idee, trasa la xerox si doar cu alte nume si mai stiu eu. Personal, am gasit, cum spuneam, si alte lucruri ce fac povestea originala. Plus ca pe langa ingeri si demoni mai apar in carte si alte creaturi, numite gray, care daca saruta o persoana ii pot lua sufletul. Accentul in carte nu se pune deci pe ingeri si demoni, ci ei sunt doar cei care trebuie sa distruga aceste creaturi si sa salveze orasul.


Poate ca n-o sa va atraga povestea, pentru ca deja v-ati plictisit de ideea reciclata cu bine se lupta cu raul, vin creaturi supranaturale sa salveze pamantul si o tipa ajunge in mijlocul situatiei. Dar mie mi-a placut foarte mult, am citit-o in aproximativ trei ore si pot sa zic ca m-a surprins. Prin toate acele elemente noi ce apar, prin personaje si mai ales prin sinceritatea lor, prin faptul ca nu se dau puternici si atotstiutori, chiar daca ei ar trebui sa fie eroii. 


Nu se face mare tam-tam pe baza aspectului paranormal si cumva acest lucru mi-a placut. Plus ca Samantha este o fata destul de realista si chiar daca accepta sa fie implicata in poveste nu uita sa puna intrebari. Chiar imi place cand dau peste un personaj ce nu ramane fara creier atunci cand un tip, inger in cazul de fata, e prin preajma.


 Un alt lucru ce mi-a placut la poveste e faptul ca linia dintre bine si rau nu prea exista. Ingerii si demonii n-au fost asa din totdeauna, baietii rau nu sunt nici ei chiar asa de intunecati . Ce incerc eu sa tot spun aici - merita sa-i acordati o sansa, pentru ca are potential, e oarecum originala, se citeste extrem de repede, are si umor, si cred ca e o noua abordare in genul paranormal. 


Daca v-ati saturat de tipicele povesti cu ingeri si demoni atunci cititi Dark Kiss si eu zic c-o sa va placa si n-o sa fiti dezamagiti. Mi-as dori sa devina mai populara si chiar daca nici in afara nu e asa de plina de hype povestea nu e deloc de aruncat. 


Eu va urez lectura placuta! Plus ca seria e perfecta pentru vara - ceva interesant, original, plin de suspans, tipi hot, dar cu vorbe slefuite, si multa actiune. Si va puteti bucura de toate astea in cateva ore.



5/5

4 comentarii:

Maria Elena 79 spunea...

Acesta carte este cu adevarat altceva decat ce am citit pana acum.
De acest lucru imi dau seama dupa ce am citit recenzia ta !
Multumesc pentru acesta recenzie ! :)

alexa ioana spunea...

felicitari pentru recenzie, este foarte reusita
subietul cartii imi place, sper sa pot face si eu rost de acest volum cat mai repede

Praf de stele spunea...

Imi place recenzia! Bravo! :D
Nu prea am citit carti cu ingeri si demoni, dar aceasta pare interesanta. Nu mai zic de coperta, care este superba! Ar fi frumos daca ar aparea si la noi..

Anonim spunea...

M-ai convins sa o citesc,deja astept sa o citesc....Foarte frumoasa recenzia.Imi plac foarte mult recenzile tale!!