luni, 4 august 2014

Agust Read-a-Thon

Sal'tare!


Acum o sa ziceti "hei, iar participi la un read-a-thon si doar ce-ai fost varza la celalalt!". Da, aveti dreptate, dar acum parca mi-a revenit cheful de citit si cum e gratis sa participi si nu pierd nimic, de ce sa nu incerc? 

Read-a-thon-ul are iarasi niste cerinte pe care nu prea le respect, dar tot vi le las aici. Eu o sa citesc cam tot ce pot si ce-mi place, fara sa tin cont. Sper ca organizatorul sa nu fie deranjat de decizia mea *ups*.


Cerințe:

Citește o carte despre care nu știi mai nimic sau pe care voiai să o citești de mult, dar n-ai mai ajuns la ea.
Citește o carte cu poze (sugestie Miss Peregrine).
Citește o carte cu negru pe copertă.
Citește o carte de peste 300 de pagini.
 Citește un clasic românesc.
Citește o care cu un ochi pe copertă.

Mai multe detalii si postarea initiala aici.


Ce vreau eu si sper sa citesc, macar din ele, :


Primele trei volume din Ingerul noptii de Becca Fitzpatrick
Steaua lui Strindberg de Jan Wallentin
Partials by Dan Wells
Storm by Brigid Kemmerer


Daca reusesc sa le termin *desi dupa primul esec ma cam indoiesc* atunci o sa mai adaug. 


Sper sa iasa bine si sa nu ma plictisesc iar. Spor si lectura placuta si voua! : )


2 comentarii:

Pufuleț spunea...

Stai calma, nu ma supar, atata timp cat citesti, nu ma supar :)).
Te-am tucat si sper sa ne anunti in legatura cu progresul tau.

Madeline spunea...

Foarte frumoase cartile. Chiar pe gustul meu!
Si eu particip la acest read-a-thon, cu o mica intarziere. Tin sa termin cartile pana pe 13 august.
Iti doresc mult succes si nu renunta !