marți, 1 iulie 2014

Wrap Up - Iunie

Sal'tare!

Spuneam in postarea trecuta ca nu stiam cat aveam sa citesc, deoarece sesiunea imi ocupa toata luna iunie. Ei bine, in mod ironic, in iunie, am citit mai mult decat in alte luni si chiar nu stiu cum am facut asta. Nu pot sa sper decat la acelasi rezultat si mai departe. Sper ca ati trecut cu bine de examene sau ca le veti trece cu bine. La mine a fost ok, am avut si cateva caderi sub linie multumita arhi-corectitudinii si non-linguselii din sistemul universitar. Dar trecem noi. Revenind la carti, iata ce-am citit:


Jumatatea Rea de Sally Green - recenzie
In arsita noptii de J.D. Robb
Printre tonuri cenusii de Ruta Sepetys - recenzie
Bully/Intimidare de Penelope Douglas - recenzie
Patima intunecata de Toni Anderson - recenzie
Hunting Lila by Sarah Alderson
Losing Lila by Sarah Alderson
Albastru de safir (Culorile dragostei #2) de Kerstin Gier
Verde de smarald (Culorile dragostei #3) de Kerstin Gier
No One Else Can Have You by Kathleen Hale
#scandal by Sarah Ockler
On the Rocks (Last Call, #1) by Sawyer Bennett
Rătăcire (Damnare #2) de Lauren Kate - recenzie
Ghosts in the Mirror by Joyce Mangola
Jocul (HP Pettersson, #1) de Anders de la Motte - recenzie
De 19 ori Katherine de John Green - recenzie
Dark Parties by Sara Grant
Pasiune (Damnare #3) de Lauren Kate - recenzie
Crazy Good by Rachel Robinson
Falls the Shadow by Stefanie Gaither
 The Eighth Guardian (Annum Guard, #1) by Meredith McCardle
Snow Like Ashes (Snow Like Ashes, #1) by Sara Raasch


Cam atat pe luna iunie. Daca aveti intrebari legate de vreo carte pe care am citit-o le puteti lasa in comentarii sau daca vreti sa fac o scurta recenzie. Va las si contul de goodreads, daca vreti sa vedeti ce citesc eu - click. Lectura placuta, pana data viitoare! : )

0 comentarii: