miercuri, 9 iulie 2014

Top 5 Wednesday - Carti pe care booktuberi te-au facut sa le citesti



Sal'tare!

Ce faceti? Cum e in vacanta? :) Cum stati cu lectura sau cu alte activitati relaxante? Eu sunt bine si incerc sa citesc cat mai mult, pentru ca lista mea tbr creste pe zi ce trece si altfel nu stiu cand as mai termina din ea. Astazi in Top 5 vom vorbi despre acele carti pe care le vedem peste tot, titlul lor ne scoate ochii de pretutindeni, pur si simplu e imposibil sa scapi de ele. Le-am ales pe cele de care am auzit cel mai mult in ultima vreme:


Seria Throne of Glass de Sara J. Maas

Trilogia Mistborn de Brandon Sanderson

Seria Percy Jackson si The Heroes of Olympus by Rick Riordan

Trilogia Burn for Burn by  Siobhan Vivian

Seria The Lunar Chronicles by Marissa Meyer


Cam astea sunt cele de care eu am auzit si aud cel mai des. Voi de care va loviti ?

1 comentarii:

Cipryan spunea...

De The Fault in Our Stars. Nu poti sa deschizi Facebook-ul fara sa vezi de 15 ori postat de despre carte sau film. E frustrant. Am inteles ca este o carte populara si ca-i place lumii, dar asta nu inseamna ca trebuie sa o bage pe gat si celorlalti. Poate exact din cauza asta, ca este prea over-rated, nu am nici o dorinta in a o citi.