duminică, 27 iulie 2014

Summer Read-a-thon 2014

Sal'tare!


Stiu de acest read-a-thon de cel putin o saptamana, dar am ezitat sa postez pentru ca in ultima vreme am avut chef de citit, iar apoi disparea brusc. Si nu voiam sa zic ca particip si apoi sa nu citesc nimic, pentru ca nu-mi place sa dezamagesc si mai ales sa ma dezamagesc. Insa simt eu c-am ramas in urma cu lectura, deja am unele carti ce trebuiau de mult timp citite, si vreau sa recuperez. Asa ca ce prilej mai bun decat acesta. 


Acum sa vedem si daca indeplinesc cerintele sau ma indepartez de ele:


  •     sa citesti o carte scurta (sub 200 de pagini)
  •     sa citesti o carte lunga (peste 400 de pagini)
  •     sa citesti o carte scrisa de un autor roman/sa citesti un clasic roman
  •     sa citesti o carte pe care ai vrut sa o citesti de mult, dar de care nu te-ai apucat niciodata


Carte sub 200 de pagini nu am gasit, insa am necitit Doar cei buni spioneaza de tineri ce este volumul patru din seria Fetele Gallagher si are 228 de pagini, deci pe aproape. Pentru a doua cerinta o sa citesc Locuri intunecate de Gillian Flynn care are peste 450 de pagini. A treia cerinta n-o pot indeplini pentru ca n-am vreo carte scrisa de un autor roman, pe raft, necitita, insa o sa pun alta carte in loc -  Dark Kiss by Michelle Rowen. Si pentru o carte ce-am vrut de mult s-o citesc, dar de care nu m-am apucat, o sa aleg o serie. Sau mai bine zis primele trei volume din "Ingerul noptii" de Becca Fitzpatrick. Indraznet, nu? 


Deci as avea ca tbr obligatoriu:

 Doar cei buni spioneaza de tineri
 Locuri intunecate
Dark Kiss
Ingerul noptii
 Crescendo
Tacere.


Insa eu-mi propun sa citesc mai mult de atat, pentru ca e vacanta si read-a-thonul dureaza aproape o saptamana. Asa ca las in continuare niste carti ce poate le voi citi dupa ce termin cu acestea. Sper sa termin. (zic neuronii mei ambitiosi) Deci as mai incerca:

Blestemul lupilor de Andrea Cremer, Incercarile focului de James Dashner, Partials de Dan Wells si  Storm by Brigid Kemmerer.


Stiu ca sunt foarte ambitioasa, insa chiar imi doresc sa citesc macar titlurile obligatorii. Si nu ca as vrea eu sa ma laud apoi:)), ci pentru a mai taia din lista enorma de carti pe care nu le-am citit. Inca ma gandesc daca voi posta la finalul fiecarei zile cat si ce-am citit, dar probabil o voi face : )

Aici gasiti grupul pentru read-a-thon: https://www.facebook.com/groups/306357422874853/



2 comentarii:

Andd D. spunea...

Chiar ca este un tbr indraznet :)) Oricum, iti urez succes cu cititul si sper sa termini toate cartile pe care ti le-ai propus!

Crina @Reading Addict spunea...

Multumesc si la fel iti urez si tie! : ) Sper si eu sa citesc cat mai mult.