marți, 29 iulie 2014

RECENZIE - Blestemul lupilor (Umbra noptii #2) de Andrea Cremer

Cand se trezeste in cartierul general al Cautatorilor, dusmanii ei dintotdeauna, Calla Tor este sigura ca zilele ii sunt numarate. Dar cautatorii ii fac o oferta care ii da sansa de a-si distruge fostii stapani si de a-si salva haita si partenerul, pe care a fost nevoita sa-i abandoneze. Merita oare Ren pretul libertatii ei? Ii va ramane Shay alaturi, orice s-ar intampla? Luandu-si soarta in propriile maini, Calla trebuie sa invete ce batalii merita purtate si prin cate incercari poate trece adevarata dragoste fara sa se stinga

Merita oare dragostea sacrificiul suprem?
Raspunsul il vei gasi in ultima parte a trilogiei.

Pot sa zic de-acum ca vreau volumul urmator? Pentru ca-l vreau! Acum! Dar sa revenim la aceasta carte care... m-a intors pe toate partile si m-a facut sa simt o multime de lucruri. Si cand te uiti la ea pare asa mica si te intrebi cate chestii se pot intampla, ca doar na, e volumul doi si sigur n-o sa dea cu tine si cu ceilalti de pamant. Nu, nu, gresit.

Blestemul lupilor mi-a placut poate si mai mult ca primul volum, a avut atat de multa actiune, incat simteam ca nu mai pot sa procesez totul si sa fac legaturi, pentru ca mai apar si o multime de personaje, balanta se rastoarna, valorile sunt intoarse cu fundul in sus, binele si raul se amesteca. Iar eu, la fel ca personajul, Calla, nu mai stiam ce sa cred, la cine sa ma uit si ce sa fac.

Trilogia asta o ia pe un drum la care eu nu m-asteptam, dar nu este unul rau. Imi place ca autoarea cumva se distanteaza de seriile tipice cu lupi si shapeshifter-i si incearca sa creeze altceva. Dar nu vreau sa va dezvalui prea multe, vreau doar sa cititi cartile si sa va placa, sa va intrige si sa le iubiti.
Pentru ca, zic eu, trilogia asta merita mult mai multa atentie decat i s-a dat si nu inteleg de ce. Are personaje puternice, de la cel principal si pana la cel mai mic, are actiune cat cuprinde, suspans, intrigi peste tot, minciuni, este scrisa intr-un mod frumos si foarte realist. As vrea s-o vad mai des pe bloguri si-n mediul online.

Chiar nu mai vreau sa ma lungesc aici, pentru ca as tot tine-o in ooooh si aaaah, pentru ca, desi ma repet, mi-a placut enorm, m-a surprins foarte tare, am admirat faptul ca toate discutiile dintre personaje au fost realiste, fara clisee si ca toti au luat deciziile cele mai bune pentru toti si nu doar pentru ei. Foarte rar intalnesc acest lucru in cartile pentru adolescenti si mi-as dori sa se schimbe.

Daca inca nu v-ati apucat de aceste carti, va rog, incercati si zic eu ca n-o sa regretati. E una din cele mai bune daca nu cea mai buna serie de genul acesta pe care am citit-o, iar la cum a fost acest volum deja al treilea cred ca o sa-mi arunce capul in aer:))) Dar abia astept sa-l am si sa-l devorez.

5/5