luni, 28 iulie 2014

Concurs de creatie - proza scurta


Sal'tare!

Zisesem pe pagina de facebook ca acest concurs se va intampla curand, dar mi-am zis, daca astazi mi-a venit ideea pentru tema, de ce sa nu postez acum. Cititi cu atentie regulile si tot ce aveti de facut, ca sa nu apara neintelegeri.


Pentru a te inscrie la concurs, lasa un comentariu la aceasta postare care sa contina:

-numele de GFC prin care ne urmaresti
-cu ce nume ne urmaresti pe facebook
-adresa de e-mail


Dupa ce-ati lasat acest comentariu vine partea care-mi place mie mult - folosirea imaginatiei. Trebuie sa scrieti o proza scurta de una sau doua pagini de word, cu font Times New Roman 12, pe tema cititul in viitor. Ce inseamna asta? Va imaginati voi cum va arata cititul, implicit librariile daca vreti sau cartile, printr-o proza. Poate fi la persoana I sau la a treia, poate semana cu un articol de ziar sau mai stiu eu. Fiti originali pentru ca asta voi puncta. Si desigur sa fie corect din punct de vedere gramatical si etc. 

Proza mi-o veti trimite de pe adresa ce o lasati in comentariu, la adresa mea, sadiko_psik13@yahoo. com. Concursul se incheie la finalul lunii august si desigur imi va trebui in jur de o zi sau cateva ore, depinde cati va inscrieti, ca sa le citesc si sa aleg una.


Care este premiul, va intrebati. Ei bine, am intalnit niste iubitori de carte la fel ca mine si ca voi, o librarie online ce ne tot ofera carti in online care mai de care. Premiul este un voucher in valoare de 40 de lei. Suna tentant? Mie imi suna foarte bine si daca n-as fi organizator deja as incepe sa scriu. 


Asa ca va urez multa inspiratie si abia astept sa vad ce idei aveti si cum le veti pune pe hartie. : )


P.S. Concursul este sponsorizat de Libris.ro, dar cred ca deja v-ati prins.

20 comentarii:

Anonim spunea...

Buna as vrea sa particip dar nu pot sa indeplinec o cerinta mai exact ce inseamna numele de GFC. Merci :)

Crina @Reading Addict spunea...

GFC inseamna google friend connect. Adica te duci in partea stanga a blogului, la persoane interesate si trebuie sa dai follow.

Unknown spunea...

Buna! Mi-ar face plăcere să particip și dacă am înțeles eu bine, aici trebuie scrise datele precizate la cele 3 liniuțe. :D
Nume de GFC : Preda Maria Cristiana
Facebook : Cristiana Preda
Adresa de e-mail : cristiana.preda@yahoo.com sau pmariacristiana@gmail.com (ambele valabile)

Lupu Diana spunea...

GFC: Lupu Diana
FB: Diana Dii
E-mail: diana_anaid98@yahoo.com

Anonim spunea...

GFC: Goongghost
FB: Tina Maria (Tinuca)
E-mail: tyna.marya18@yahoo.com

Unknown spunea...

GFC: Dya Ciotmonda
FB: Diana Ciotmonda
e-mail: dya_mary_girl11@yahoo.com

Praf de stele spunea...

Gfc: Andreea Ilie
Fb: Ilie Andreea
Email: deea_princes95@yahoo.com

Anonim spunea...

Multumim de concurs! Ma pun pe treaba!
GFC Roxana Gavrilut
PE FACEBOOK Roxana Gavrilut
email gabrilutroxana@yahoo.com

Ania Vilal spunea...

Iată datele mele de participare la concurs:
Nume de GFC: Ania Vilal
Nume Facebook: Lavinia Alexa
Adresa de e-mail: laviniaal@yahoo.com (am trimis deja proza mea de pe această adresă)
Mulţumim pentru concurs! :)

Elena.Mia spunea...

GFC : Tentea Elena
Fb : Tentea Elena
Email : tenteaelena@yahoo.com

Andreea Pandelea spunea...

GFC: Andreea
Facebook: Andreea Pandelea
E-mail: angeldee_3sweet@yahoo.com

Little Monster spunea...

GFC: Little Monster
Facebook: Claudia Diana
E-mail: claw.diiaa@yahoo.com

Unknown spunea...

GFC: NeedaWeeda
Facebook :Cat Queen (CH)
E-mail: chrmar.mir@gmail.com

Fiica Evei spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
BuburuzaBia spunea...

GFC: BuburuzaBia
facebook: Atunci și Acum (am dat like cu pagina blogului meu)
mail: bia.blossom@yahoo.com

Fiica Evei spunea...

nume GFC: florentina
nume facebook: Florentina Domino
e-mail: florentina_buruiana@yahoo.com

Bogdana Meow spunea...

Buna! :)
GFC: bogdana g
FACEBOOK: Bogdana Georgiana
E-MAIL: bogdana.dente@gmail.com

arebours spunea...

GFC : Crissa Bogza
Facebook : Cristina Bogza
E-mail : crissa.bogza@yahoo.com

Unknown spunea...

GFC: Roxana P
FB: Popa Roxana Maria
Mail: roxana_popa05@yahoo.com

Fiica Evei spunea...

Nu vreau sa par nerabdatoare, dar cand aflam castigatorul? :-s