sâmbătă, 28 iunie 2014

RECENZIE - Pasiune (Fallen #3) de Lauren Kate

Lucinda și-ar da viața pentru Daniel. Și chiar a făcut-o. Iar și iar. De-a lungul timpului, cei doi îndrăgostiți s-au regăsit și au fost dureros despărțiți de fiecare dată. Dar poate că nu e nevoie să fie mereu așa...

Luce este sigură că ceva – sau cineva – din trecut o poate ajuta și se aventurează în vieţile ei anterioare, singurele care îi pot dezvălui frumuseţea tragică a iubirii dintre ea şi Daniel, dar şi misterul sumbru al blestemului care o împiedică să se desăvârşească. Pe parcursul odiseii sale se va revedea într-un caleidoscop de epoci şi de versiuni și va fi, pe rând, martora şi protagonista pasiunii şi a morţilor ei înfiorătoare. 

Iar Daniel o va urmări prin trecutul lor, îngrozit de ceea ce s-ar putea întâmpla dacă ea ar rescrie istoria. Povestea lor de dragoste ar putea arde în flăcări... pentru totdeauna.

Urmăriți finalul aceste incredibile povești de dragoste în volumul al patrulea.


RECENZIE:


Spuneam, dupa ce-am terminat volumul doi, ca as vrea ca autoarea sa mearga mai departe de limitele povestilor ce se gasesc la fiecare pas si ca mi-ar placea ca personajele sa se individualizeze. Parca ar fi vrut sa-mi dea peste nas si sa-mi arate ca se poate. Pot sa zic ca acest volum trei e cel mai bun din toata seria si cea mai buna carte citita de mine in ultimele luni. Si citesc destul:))

Desi romanul are doar trei sute si ceva de pagini s-au intamplat atatea lucruri incat dupa ce l-am inchis nu reuseam sa le rezum in minte. N-am putut sa prevad nimic, nu mi-am imaginat macar cum se va termina si unde va mai merge Lucinda sau ce va mai descoperi in trecutul sau si ale celorlalti. Si cand credeam c-a mai aparut un personaj placut - BAM! Volumul asta a fost o cursa extrem de periculoasa si rapida, ca si ochii imi fugeau de pe pagini si, involuntar, ma trezeam strangand prea tare cartea intre degete. 

Nu vreau sa ofer spoilere, mai ales ca e volumul trei, dar merita. Foarte mult! Si daca ultimul volum va fi la fel de bun ca acesta atunci seria devine una din preferatele mele. Stiu ca multi cititori numesc seria plictisitoare sau cliseica, insa nu stiu daca au ajuns si la volumul doi sau la acesta. E adevarat primul volum este tipic si scaldat in clisee, dar seria devine buna si chiar extraordinara cu cat inaintezi. 

Finalul volumului ne-a lasat, pe mine si pe personaje, intr-un punct critic. O ultima incercare, o mare batalie, interioara si exterioara, si doua tabere. Sau mai multe. Dusmanii s-au amestecat printre prieteni si invers. Nu mai exista alb si negru, doar gri. Si nu pot decat sa dansez cu scaunul prin apartament pana apuc sa citesc volumul urmator, de data asta in engleza, pentru ca sincer, n-am rabdare pana editura se hotaraste, in final, sa-l publice la noi. 

Asa ca daca n-ati citit seria inca sau ati inceput-o si nu v-a impresionat, va rog sa, mai, incercati. Poate va fi ceva interesant, placut si original si pentru voi. Nu cred ca ceva cliseic te poate lasa fara respiratie si obosit ca dupa o tura de maraton, dar trebuie s-aveti rabdare, caci stim cu totii, si alte serii bune n-au fost diamante din primul volum. Si poate daca suntem mai multi interesati si iubitori ai seriei, ajungem s-avem si volumul patru, in romana.


5/5

0 comentarii: