miercuri, 2 aprilie 2014

Top 5 Wednesday - Carti triste

Sal'tare!

Alta miercuri, un nou top. Tema de azi este, asa cum spune si titlul, carti triste. Acele carti care ne-au emotionat, din cauza carora ne-au dat lacrimile si am simtit un gol in stomac. N-am citit foarte multe carti de acest fel, dar au fost cateva. Nu va voi vorbi pe larg despre cele pe care le-am ales, nu va voi zice ce se intampla in ele, de ce sunt triste, pentru ca nu ofer spoilere. Daca sunteti curiosi atunci ar trebui sa aflati singuri.

Asa ca topul meu:

- Sub aceeasi stea de John Green

-Minunea de R.J. Palacio 

-  Draw Me In by Megan Squires

-  Dewey. Pisoiul din biblioteca unui mic oras cucereste lumea de Vicki Myron

 - Gargui de Andrew Davidson 


Acestea au fost primele care mi-au venit in minte, insa asta nu inseamna ca alte carti care m-au zdruncinat si secatuit de lacrimi, n-am mai citit. Doar ca atunci ar fi fost mai multe decat as fi putut indesa intr-un top 5.

0 comentarii: