sâmbătă, 22 martie 2014

The Underrated Books Tag!

Sal'tare!

Ma uitam pe youtube la niste reviews si am dat peste acest tag, care mi s-a parut interesant si am zis sa-l fac si eu. Il puteti face si voi; singura mea rugaminte ar fi, daca-l faceti sa-mi aratati si mie:), si daca vreti sa spuneti de unde l-ati luat. Adica de pe acest blog. Original tag-ul a fost creat de Obsessed Reader . Tot ce trebuie sa facem e sa raspundem la urmatoarele intrebari (pe care eu le-am tradus in romana, ca sa fie mai usor pentru toata lumea care vrea sa-l faca) :


 1.  Ce carte, care este una din favoritele tale, crezi tu ca nu este asa cunoscuta?

Biblioteca umbrelor de Mikkel Birkegaard si Erebos. Jocul razbunarii de Ursula Poznanski.


2. Daca ar trebui sa alegi o carte mai putin populara ca sa fie ecranizata, pe care ai alege-o?

Erebos de Ursula Poznanski.


3. Care autor, ce este unul din preferatii tai, crezi tu ca ar trebui sa fie mai popular?

Matthew Reilly.


4. Daca ar trebui sa alegi doar o carte, pentru a o promova si a o face foarte cunoscuta, care ar fi aceea?

Cartile de la punctul unu. (chiar nu pot sa aleg)


5. Ai un personaj preferat dintr-o carte mai putin populara?

Nick din Erebos.


6. Ce serie crezi tu ca este vorbita de rau si merita mai multi cititori?

Seria Casa Noptii de Kristin Cast & P.C. Cast si Seria Altfel de ingeri de Lili St. Crow.


7. Cum ai aflat de aceste carti mai putin populare?

Prin intermediul prietenilor, le-am vazut in librarii sau pe internet.


8. Esti genul de persoana care tine aceste carti, mai putin populare, doar pentru el sau isi doreste sa le laude tuturor?

Imi doresc sa fie citite de cat mai multi pentru ca merita.


9. Cine vrei sa faca acest tag?

Oricine vrea:)


Sper ca v-a placut acest tag si asa cum am mai zis oricine doreste il poate face:) Sunt curioasa ce carti/serii v-au placut voua mult si nu sunt asa de populare.

1 comentarii:

Unknown spunea...

Pentru ca ai zis de Altfel de Ingeri, din cauza ta m-am apucat sa citesc seria, sa vad despre ce este vorba :) Pana acum suna bine, bine!