marți, 11 martie 2014

Concurs - Thriller/Bestseller/Societati secrete



Sal'tare!

Ca tot am organizat un concurs cu tenta romantica, am zis sa facem si unul cu tenta mai realista si putin mai intriganta. Eu am citit toate aceste carti si mi-au placut tare mult, asa ca am zis sa le gasesc o noua casa; ca sa poata fi citite si de altii. Ca de obicei cerintele nu-s grele si e posibil sa aleg mai mult castigatori. Depinde de interesul vostru.

Concursul se incheie in data 19.04.2014 . Am pus un termen mai lung, pentru ca nu stiu cati veti fi interesati. Insa m-as bucura daca "v-ati bate" pe ele:)). Glumesc. Chiar mi-e drag sa organizez concursuri pentru voi.



Mult succes!

4 comentarii:

horade spunea...

Multumim pentru concursul oferit !

Ema spunea...

Frumoase concursuri :)

Ema spunea...

Cine a castigat?

Crina @Reading Addict spunea...

Am anuntat deja aici: http://readingadd.blogspot.ro/2014/04/castigator-concurs-thriller.html