miercuri, 22 ianuarie 2014

Top 5 Wednesday - TOP 5 Old On Shelf

Sal'tare!

Am intarziat un pic cu postarea, pentru c-am avut o zi lunga, la facultate si a durat ceva pana mi-am revenit. 

Ce este acest Top 5 W? Ei bine, Top 5 Wednesday este un tag care a circulat atat in blogosfera din strainatate, cat si pe youtube. El consta in construirea unui top 5, in fiecare miercuri, bazat pe o tema dinainte stabilita. El a fost creat (eu l-am gasit pe youtube) de un booktuber - gingerreadslainey (https://www.youtube.com/user/gingerreadslainey?feature=watch ) si adus in blogosfera din Romania de Pzzike (http://nervidetoamna.blogspot.ro/ ), adica de mine. Daca vreti si voi sa participati, va invit sa va inscrieti. Gasiti informatii in grup Aici .

Tema pentru aceasta miercuri a fost TOP 5 Old On Shelf, adica trebuia sa alegem 5 carti ce se aflau in biblioteca proprie de mai mult timp si sa le ordonam, de la "vreau sa o citesc" si pana la " mai poate astepta". Cartea de pe locul 5, la mine, este cea pe care o voi citi, dar nu curand, iar cea de pe primul este must read. So, sa-ncep:

5 a16-a luna de Kami Garcia & Margaret Stohl 

O am de ceva timp, am vrut sa o citesc, insa nu tin neaparat sa o citesc curand. mai ales ca intai trebuie sa fac rost si de restul volumelor din serie, ceea ce o sa mai dureze. 

4 Seria Damnare de Lauren Kate 

Am citit primul volum si mi s-a parut ok, asa ca vreau sa continui sa le citesc. Dar nu-s o prioritate. Poate o sa astept pana apare la noi si volumul 4.


3  Dubla constrangere de Chris Bohjalian  

Am facut rost de ea printr-un schimb si am tot zis ca o citesc. Nici acum nu stiu de ce tot aman:)), pentru ca suna foarte bine si imi place si coperta.


2 Seria Culorile Dragostei de Kerstin Gier

Suna bine, arata bine si sper sa fie la fel de bune, poate si mai bune. Chiar am asteptari destul de mari legat de aceasta serie.


1 Circul noptii de Erin Morgenstern

Am luat-o pentru ca am auzit doar pareri bune despre ea, imi place coperta si tot ce tine de designul acestei carti. Ce astept? Sa am starea potrivita ca sa o citesc.


Ei, acesta este topul meu. Sper ca v-a placut si poate va va face si pe voi sa va ganditi cate carti n-aveti pe rafturi, care asteapta sa fie citite. Pana data viitoare spor la citit!

0 comentarii: