luni, 13 ianuarie 2014

RECENZIE - Legend (Legend #1) by Marie Lu


Synopsis:

What was once the western United States is now home to the Republic, a nation perpetually at war with its neighbors. Born into an elite family in one of the Republic's wealthiest districts, fifteen-year-old June is a prodigy being groomed for success in the Republic's highest military circles. Born into the slums, fifteen-year-old Day is the country's most wanted criminal. But his motives may not be as malicious as they seem.

From very different worlds, June and Day have no reason to cross paths - until the day June's brother, Metias, is murdered and Day becomes the prime suspect. Caught in the ultimate game of cat and mouse, Day is in a race for his family's survival, while June seeks to avenge Metias's death. But in a shocking turn of events, the two uncover the truth of what has really brought them together, and the sinister lengths their country will go to keep its secrets.

Full of nonstop action, suspense, and romance, this novel is sure to move readers as much as it thrills. 


RECENZIE:


Cum aceasta trilogie a devenit asa de populara si multi o numesc favorita lor am decis sa o incep si eu. Pentru ca trebuie sa recunosc, in ciuda recenziilor bune si a laudelor, ca suna foarte bine, te atrage datorita copertii, a ideii si mai ales a tonului. Caci poti sa-ti dai seama din descriere ca nu vor fi niste personaje tipice, ca actiunea va fi exploziva si suspansul iti va manca nervii pana la ultima pagina. Iar genul asta de carte e ceva ce eu iubesc.

Nu o sa va povestesc nimic din actiune, pentru ca vreau sa o cititi, sa nu stiti ce urmeaza sa se intample, sa stati ca mine cu ochii mari de fiecare data cand se mai intampla ceva, sa faceti tot felul de supozitii si mai ales sa incurajati personajele. Bine ca nu era nimeni prin preajma cand am citit-o, pentru ca de multe ori chiar am fost foarte activa, muscandu-mi buzele pe aici si vociferand:)) Insa asa e cartea asta, e plina de suspans si de actiune, de la inceput pana la sfarsit, faptul ca e spusa din doua perspective, Day si June, o face sa fie si mai alerta, iar tu nu poti decat sa dai pagina dupa pagina. 

Mi-a fost destul de greu sa iau o mica pauza ca sa scriu recenzia, pentru ca neuronii mei deja voiau urmatorul volum:)). Dar am vrut sa va spun parerea mea, pentru ca mi-ar placea si mi-as dori sa o cititi si voi. E o carte de actiune, relatia dintre cei doi se formeaza usor, nu nimic grabit, as zice ca prima data prietenia se sudeaza si increderea, iar apoi iubirea, ceea ce foarte rar se intampla in cartile ce genul. 

Day si June sunt speciali amandoi, diferiti si atat de asemanatori, amandoi incearca sa-si rezolve problemele si sa lupte impotriva Republicii, din diferite motive. Sunt curioasa cum vor evolua lucrurile intre ei si sper ca relatia sa fie la fel bine construita, si iubirea sa nu-i orbeasca in vreun fel. Astept sa vad ce se intampla si cu Republica in continuare, cu restul personajelor si sper sa-mi gasesc raspunsuri la tot ce-mi zbarnaie acum prin cap.

Daca vreti o trilogie distopica atunci puteti sa o incepeti pe asta. Daca vreti ceva plin de suspans si actiune, cu intrigi si secrete si tradari, cu unii ce-ar face orice ca sa-si atinga scopul, ajungand sa si ucida. Cu un sistem corupt, dar care pare asa stralucitor si dragalas. Unii compara seria cu altele, distopice, insa eu n-o compar, mie imi place si mai mult. 

5/5

0 comentarii: