joi, 24 octombrie 2013

HUGE Book Haul

Sal'tare si bun venit la o noua editie de book haul!

Care in traducere inseamna "cum mi-am cheltuit eu toti banii!", pentru ca asta am facut. Dar tinand cont ca n-am mai dat o comanda de carti de prin iunie/iulie eu zic ca e bine. Si cred ca nu mai comand paana prin primavara, cel putin. Oricum comanda am facut-o pentru ca imi doream aceste carti, dar mai ales pentru ca dupa calculele mele am facut o investitie buna. Si sa va zic si de ce. Am platit in jur de 200 de lei pentru toate cartile de mai jos, in afara de cele primite pentru recenzie si cea cumparata astazi. 

Deci de pe elefant.ro mi-am cumparat: 


Am primit: 


Iar astazi, dupa cum stiti cu ziarul Libertatea a aparut ceva ce nu puteam rata:


Si, in final, dar nu cele din urma, mi-am luat cu ziarul EVZ: 


Sunt putine, nu?:)) Voi ce v-ati mai luat?

0 comentarii: