luni, 14 octombrie 2013

Because Feelings Matter! - Book Tag

Sal'tare!

Acest book tag este de pe youtube *eu acolo am dat de el* si m-am gandit c-ar fi interesant sa-l fac  aici, avand in vedere ca n-am alt "loc". Oricine il poate face, si daca vreti, puteti lasa link spre postul vostru in comments:). Intrebarile sunt traduse de mine, din engleza. Si pentru ca sunt multe carti ce mi-au placut sau nu, si nu ma pot decide, o sa raspund cu cele ce-mi vin primele in minte.

1. Ce carte te-a facut sa te simti increzator legat de tine sau de viata ta?

O sa aleg Statia polara de Mattew Reilly. E o carte foarte buna, puternica si personajele trec prin niste situatii... te face sa te simti multumit ca respiri si ca nu esti undeva, in mijlocul ghetii, ranit si degerand. Si daca mai stii si ca sunt unii dupa tine deja e minunat. Dar o aleg si pentru ca personajul principal e un caracter puternic si e de admirat ca nu renunta niciodata.

2. Ce carte te-a facut sa placi sau sa te atasezi de personaje?

Aici e greu de ales, foarte greu, dar merg pe Academia Vampirilor, toata seria. Din punctul meu de vedere e un must read, daca va place genul. *si nu doar vorbind de vampiri, ci de actiune, personaje, emotii*

3. Ce carte te-a facut sa te simti nerabdator/curios?

As pune aici jumatate din cartile citite:)), dar nu pot. O sa aleg Casa îngerilor de Pascal Bruckner, pentru c-a fost o carte surprinzatoare, din toate punctele de vedere si merita citita, de cat mai multi.

4.  Ce carte te-a facut sa te simti iritat?
Multe carti m-au iritat, dar sa zicem Fata cu picioare de sticla. Deloc, dar deloc ce asteptam.


5.  Ce carte te-a dezamagit?

Lasa-ma sa intru. E una din cele mai recente.

6. Ce carte te-a facut sa te simti confuz?

1Q84 de Murakami.

7. Ce carte te-a facut sa te simti satisfacut?

*atat de multe* Dar voi numi doar trei din ele: Starters, Hopeless, Erebos.

8.  Ce carte te-a facut sa te simti foarte atasat de personajul principal?

Erm, greu. As putea numi atatea personaje feminine care mi-au placut prin taria lor de caracter si decizii, dar voi alege un personaj masculin, si acela este Eragon. Iubesc seria foarte mult, inca mai am ultimul volum, dar e foarte buna.



As fi inclus atatea carti si serii, dar nu pot si mi-a fost greu sa ma decid. Chiar si acum as schimba raspunsurile:)), pentru ca sunt multe ce merita numite. Poate cu alta ocazie.

2 comentarii:

Ale Criss spunea...

Am vazut de multe ori leapsa asta pe Youtube. Pot sa o iau si eu :3?

Ale Criss spunea...

Gata: http://paginimarcate.blogspot.ro/2013/10/because-feelings-matter-leapsa.html