luni, 12 august 2013

Revelatia (Crossfire, Vol. 2) de Sylvia Day la Litera

Gideon Cross. Barbatul visurilor mele – frumos si perfect pe dinafara, ranit si torturat pe dinauntru. O flacara stralucitoare si arzatoare care imi parjoleste trupul cu cele mai intunecate placeri. Nu pot sa stau departe de el. Nu vreau s-o fac. El este obsesia mea... dorinta mea... este al meu.

Suntem doua fiinte cu un trecut violent, care indraznesc sa spere la un viitor impreuna. Intre noi, totul este prea dificil, prea dureros... cu exceptia clipelor cand este pur si simplu perfect – acele momente cand foamea fizica si dragostea disperata ne arunca in cea mai frumoasa nebunie.

Suntem legati de o pasiune care ne poarta dincolo de limite, spre cea mai dulce si periculoasa obsesie...

Seria Crossfire a fost publicata pana in prezent in 40 de tari, devenind unul dintre cele mai mari succese comerciale din lume. Un numar de 12 milioane de exemplare s-au vandut la nivel mondial! Primul volum, Atractia, a fost publicat in martie 2013 la editura Litera.

0 comentarii: