vineri, 26 iulie 2013

Revelatii (Sange Albastru vol. 3) de Melissa de la Cruz


Descriere:

Moştenirea sângelui lui Schuyler Van Alen tocmai a fost pusă la îndoială: face ea parte dintre cei cu Sânge Albastru, sau prin vene îi curge sinistrul Sânge Argintiu? În vreme ce controversa se adânceşte, Schuyler este abandonată în casa familiei Force, sub acelaşi acoperiş cu Mimi Force, rivala ei cea vicleană, şi cu Jack Force, dragostea sa interzisă.

Dar când străvechea temniţă a unui demon puternic este distrusă de cei cu Sânge Argintiu în Rio de Janeiro, Străbunii cu Sânge Albastru au nevoie de Schuyler de partea lor. Miza e mare şi bătălia sângeroasă; iar acum Schuyler trebuie să aleagă între datorie şi pasiune, între dragoste şi libertate.


RECENZIE:

 La fel ca-n celelalte doua volume am avut impresia ca lucrurile s-au miscat lent si ca abia spre final am primit niste raspunsuri si povestea a mai prins contur, ceea ce nu-mi place. Nu vreau ca un volum dintr-o serie sa mi se para bun doar pentru final, vreau sa-mi placa tot, pentru asa nu prea are rost. Si pe langa acest aspect a fost si unul scurt, adica 280 de pagini. Si cu fiecare volum am impresia ca autoarea se lungeste, ca trage de ele, pentru cine stie ce motiv si daca ar fi vrut putea sa creeze maxim 3-4 volume, serios scrise, cu un numar mai mare de pagini, decat sa transeze actiunea, sa traga de ea, sa traga de noi, umpland niste pagini cu chestii dragalase si relaxate si apoi boom, la final. 

Pentru ca sincer daca stau sa restrang tot ce s-a intamplat in cartea asta mare lucru n-ar fi de zis, adica s-a lamurit oarecum situatia lui Dylan, Schuyler a ajuns sa locuiasca acasa la gemeni, si de aici situatia se transforma intr-o sabie cu doua taisuri, Mimi o tine una si buna ca vrea sa grabeasca uniunea cu Jack si s-a apucat de pregatiri, Conclavul se duce la naibii, la Rio dintr-un motiv stiut doar de ei si acolo incep sa curga „valuri”. Adica a fost o continuare buna, dar cam putin, fiecare volum mi se pare bun si doar atat, as fi vrut mai mult de la seria asta, pentru ca ideea imi place mult, dar nu prea e folosita la maxim. Si autoarea imi tot da impresia c-a vrut sa creeze ceva dragalas, plin totusi de actiune si suspans, doar ca acestea din urma sunt date cam cu zgarcenie. 

Nu mai am ce sa va spun pentru ca daca mai zic ceva va dezvalui tot ce-i in carte, si asa e mica, cum am zis mai sus. Si si de data asta ma lovesc si ma voi lovi in continuare de problema cu volumele multe intr-o serie care sunt doar ca sa fie si ar fi putut fi organizate altfel, iesind din 7 volume, sa zicem, 4 sau 3 mai comprimate, dar care te-ar fi facut sa te simti altfel. Pentru ca pana la urma asta e si o afacere, de ce sa dai mai mult pe mai putini bani cand poti sa faci invers. Si aici vine vorba de ce vrea autorul si editura si de ce vrea cititorul, logic ca eu vreau poate niste volume mai normale si sa dau mai putini bani, nu? Si din cauza asta ma uit la cei de afara ca la ei exista acele volume bind-up care pot cuprinde 2-3 sau chiar 4 volume dintr-o serie. Si cred ca e mult mai convenabil asa, sa poti alege tu ca cititor ce sa-ti cumperi. Dar inchei pentru ca asta e alta discutie.

In concluzie volumul mi-a placut, se afla pe aceeasi linie cu celelalte, dragut, uneori amuzant, bine scris, cu un final intrigant. Poate uneori as fi vrut mai multa descriere atat a locurilor cat si a personajelor, a starilor lor interioare si a gandurilor, dar fie si asa.


4/5

0 comentarii: