sâmbătă, 29 iunie 2013

Anunt!

Sal'tare!

Am vrut sa anunt ca sa nu credeti ca ma las de blog sau am disparut:)) sau mai stiu eu. Cum a venit vacanta o sa mai plec d-acasa cu cartile dupa mine. Dar in geanta nu incape si calculatorul cu internet, desi ar fi fost ideal. Asa ca nu stiu cand voi putea sa postez, daca reusesc sa fac rost de net si mai ales sa am timp. Dar am pregatit cateva postari care va vor tine de urat cat lipsesc eu. Pana la urma avem nevoie si de relaxare la mare, la bunici sau undeva departe de oras, pentru putin. Eu o sa profit si de faptul ca n-am net ca sa citesc si mai mult sau sa scriu. Sa vedem ce-mi iese. Pana ne revedem nu pot decat sa va urez vacanta placuta si mult chef de lectura! 

Happy reading!:)

2 comentarii:

meduza spunea...

Vacanță plăcută și spor la citit! :*

Unknown spunea...

Distreaza-te!si noi tot la citit ne-am gandit pentru vara asta mai ales daca nu putem merge la mare:(te asteptam inapoi;)