joi, 30 mai 2013

Recenzii scurte #5

Sal'tare!

De cand nu ne-am mai auzit in cadrul acestei rubrici am citit cinci carti, o trilogie si doua volume din Casa Noptii. So, sa-i dam drumul:)
Tinand cont ca trilogia e de fapt un fel de serie, adica fiecare carte/volum urmareste alte personaje, insa cele trei personaje principale sunt prietene, iar ideea e cam aceeasi cred ca e mai bine daca imi voi exprima parerea despre toate trei.

Am sa va las linkul catre serie, de pe goodreads, pentru ca nu vreau ca postul asta sa fie prea lung, si cum am spus volumele au cam aceeasi idee, insa sunt alte personaje. Sincera sa fiu per total mi-au placut, ideea nu-i nicidecum originala, personajele nu m-au dat pe spate, limbajul nu-i fascinant. Nu pot sa spun decat ca e o serie usoara, se citeste foarte repede, numarul de pagini e destul de redus si cred ca poate fi catalogata drept o lectura de vara. Le-am notat cu 3/5 pentru ca atat cred eu c-au meritat. Nu m-au dat pe spate, nici nu m-au plictisit, insa cand povestea e centrata pe-o singura idee, sau mai bine zis dorinta, *sexuala sau nu*, atunci nu prea ai ce sa speri. Nu-i una din cele mai bune lecturi ale mele, dar nici cea mai proasta, pe undeva p-acolo.

Dupa aceasta lectura incitanta si plina de hormoni m-am apucat de volumele trei si patru din Casa Noptii. Sincer incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult seria si odata cu acest lucru cresc si asteptarile mele, pentru ca atunci cand primesti ce vrei, logic e sa ceri mai mult:)). Se intampla multe lucruri, dusmanii parca nu mai sunt asa rai, iti mai intind o mana, prietenii iti mai dau cate o palma, iti mai pun o piedica, sangele incepe sa curga, profesorii incep sa dispara si Marea Preoteasca isi cam face de cap. Singurul lucru care m-a deranjat un pic a fost cand Zoey ajunsese sa umble cu 3 tipi, adica hai unul, doi, dar trei? Insa pana la urma situatia s-a remediat, mai mult de la sine as zice, iar pentru moment totul a revenit la normal. Sau nu? Am notat ambele volume cu 5/5 si abia astept sa imi prind nasul in cel de-al cincelea.

Astept sa-mi spuneti ce mai cititi voi sau ce carti mi-ati recomanda!