duminică, 10 martie 2013

Ce-am mai citit si ascultat

Sal'tare!

Ce mai faceti voi? Eu incerc sa ma impart intre facultate si blog, lectura, timp liber, ceea ce imi iese intr-o oarecare masura. Am citit patru carti in ultima vreme si daca vreti recenzie pentru una din ele imi puteti spune. Cartile citite sunt:


Jertfa, Curajul si Tinutul fierului formeaza o trilogie. Deci daca doriti recenzie pentru serie (cele trei volume) sau Undercover professor lasati un comment. 
Vorbind de muzica n-am ascultat foarte multe piese noi , dar sa vedem:




Voi ce-ati mai ascultat in ultima vreme? Ce carti ati mai citit?:)

2 comentarii:

meduza spunea...

Eu am citit decât Curajul, şi mi s-a părut o carte puţin cma vulgară. Din câte am înţeles, cartea a 2-a nu are legătură cu volumul 1 şi 3, care sunt corelate :D Eu mi-aş dori recenzia, vreau să văd ce părere ai despre cărţi. De citit am citit Îngerul mecanic, o carte super tare, iar de ascultat, am descoperit că Papa Roach îmi place mult, şi la fel şi 30 seconds to Mars :D

Crina @Reading Addict spunea...

Da, Curajul a fost volumul care mi-a placut cel mai putin. Ideea e ca in volumul unu este o poveste, alta in al doilea si cel de-al treilea se insumeaza cumva.