sâmbătă, 9 februarie 2013

RECENZIE - Sacrificiu final (Academia Vampirilor #6) de Richelle Mead


Descriere:


Ultimul episod cutremurător de la Academia Sf. Vladimir. Zarurile au fost aruncate. 
Crimă. Dragoste. Gelozie. Şi sacrificiu final. 

Regina a murit şi lumea Moroilor nu va mai fi niciodată la fel. Pe Rose, victima unei înscenări, o aşteaptă o execuţie nedreaptă - se pare că nici chiar Dimitri nu o va mai putea salva acum… Iar Lissa este implicată într-o luptă pe viaţă şi pe moarte pentru tronul regal. 

Fetele se văd nevoite să se bazeze pe duşmani şi să-i pună sub semnul întrebării pe cei în care aveau încredere… 
Dar dacă singura soluţie ar fi de fapt să jertfească ceea ce este mai important pentru ele? 
Să se sacrifice una pe alta? 

RECENZIE:

Iata c-am ajuns si la finalul acestei serii, fapt pentru care am ezitat câteva zile sa mă apuc sa citesc volumul. Seria mi-a placut mult si mai ales Rose, Rose cu ideile ei si planurile care sunt gandite pe parcurs, cu replici pe masura si care nu suporta sa nu se implice. Si Lissa a reusit in acest volum, mai mult ca in celelalte, sa se implice, sa ia propriile decizii si mai ales sa incerce sa arate nevinovatia lui Rose. 

A fost interesant sa vad cum Rose lupta pe de-o parte sa gaseasca ceva sau pe cineva care sa o ajute pe Lissa, alaturi de Dimitri, Sydney si alte câteva persoane care nu m-asteptam sa mai apara sau daca da, atunci nu aşa, si pe cealaltă parte pe Lissa la Curte incercand sa se facă auzita in haosul acela politic si-n hatisurile de intrigi, secrete, interese ascunse. 

Cine ar fi crezut ca acela e asasinul? Eu sigur nu. Nu. mi-a. venit. sa. cred. Doamne, m-as fi gandit la aproape orice alta persoana, dar aceea sigur nu pentru ca fusese acolo tot timpul, si nu daduse vreun semn ca ar comite aşa ceva. Deşi nu pot sa zic ca asasinul si regina s-ar fi iubit prea mult, dar credeam ca nu va merge atât de departe. 

N-am sa mă rezum volumul si nu va mai dau detalii despre ce se întâmpla pentru ca n-as putea si nu vreau ca din cauza mea sa va displaca povestea sau eu sa va zic prea multe si sa stric suspansul. Pot sa zic ca acest volum a fost unul dintre cele mai bune ale seriei si ca îmi pare rau ca s-a terminat. Insa când am timp mă voi apuca de seria Bloodlines pentru ca am auzit ca e foarte interesanta. Pana atunci va recomand Academia Vampirilor, e o serie buna, cu vampiri, strigoi, dhampiri, personaje bine conturate, intrigi, rasturnari de situatii, uneori umor, iubire, drama si mai ales lipsa de clisee. Cam asta e parerea mea. 

5/5

1 comentarii:

Andreea Ilie spunea...

Sunt o mare fana AV si mi-a placut foarte mult aceasta serie:)Abia astept sa vad Vampire Academy - Blood Sisters !!Sper ca filmul sa fie foarte bun si sa nu ne dezamageasca...