duminică, 17 februarie 2013

O vorba + Fursecuri muzicale 60 + reminder

Sal'tare!

Ce mai faceti? Eu de maine (re)incep facultatea, am avut o saptamana libera dupa sesiune, si pot sa zic ca timpul a trecut prea repede. Orarul nu arata bine, nici vremea de afara nu arata bine, iar eu nu simt ca m-am odihnit si am dormit destul. Ca sa nu mai zic ca vremea mohorata imi strica pofta de lectura, adica am trei carti ce trebuiau citite de ceva si eu nici nu le-am atins. Rusine mie. Inainte sa va arat singura melodie ce mi-a placut mult in ultima vreme si care mai reuseste cumva sa ma binedispuna vreau sa va reamintesc ca azi anunt castigatorul la Concurs , probabil mai spre seara. Si ca va mai puteti inscrie pana pe 28 Febr. la Concurs intarziat . V-ati inscris cam putini, dar e problema voastra. Nu eu am de pierdut, caci pana la urma o carte buna poate fi savurata chiar daca este e-book. Altceva ce voiam sa va spun e ca pana pe 30 Martie puteti sa-mi lasati topurile voastre pentru Preselectia Cupei Cartilor . Apoi in perioada urmatoare o sa incep sa postez recenzii in cadrul campaniei vALLuntar editia a II -a , la cele doua carti primite si inca doua pe care le detin. Sper sa comentati la ele si sa putem planta multi copaci. Nu uitati ca ne trebuie 15 comentarii pentru recenzie. 
Si acum dupa toate aceste aduceri aminte sa vedem piesa.


Voi ce mai cititi? Ce mai ascultati? In ce mai sunteti implicati?:)

0 comentarii: