duminică, 3 februarie 2013

Damnare de Lauren Kate + de citit



Unii ingeri sunt sortiti caderii! 
Exista ceva dureros de familiar la Daniel Grigori. 
Misterios si distant, el ii atrage atentia Lucindei Price inca din prima ei zi la internatul Sword & Cross, din inabusitorul Savannah. Ajunsa aici dupa ce prietenul ei moare intr-un accident misterios, Lucinda, o adolescenta de saptesprezece ani, se indragosteste de Daniel, dar descopera un adevar incredibil de tulburator: el este un inger cazut, iar iubirea lor este veche de secole si sfarseste tragic de fiecare data cand se intalnesc. 
Intr-un decor apasator si opresiv, in care ingerii nu se deosebesc de muritori si unde umbrele vegheaza amenintator orice miscare, povestea lor evoca un romantism diafan si angelic. 
Periculos de incitant si intunecat de romantic, ingeri cazuti este un thriller fascinant si povestea de dragoste suprema. 



In primul rand ar trebui sa mă invat sa nu mai ascult de parerile altora legat de carti pentru ca deja de doua ori am descoperit opusul. Poate ca aceasta carte nu e una fabuloasa care sa-ti facă sa licare ochii in cap si sa o lauzi apoi la toti, insa e o carte care mie mi-a placut, care nu mi-a scos ochii cu ideea de fata noua la internat, nu m-a enervat cu triunghiul amoros, n-a făcut ingerii sa para WOW, ci doar a punctat ce trebuia fara sa scoata ochii sau perii nimanui. Pentru inceput îmi place caracterul lui Luce si faptul ca incearca sa-si explice orice se întâmpla si nu se arunca in braţele lui Cam sau ale lui Daniel fara sa caute raspunsuri sau sa puna intrebari. Plus ca nu pare fetita nevinovata, inocenta care viseaza printi pe cai albi, ceea ce mi-a placut, nu mă dau deloc in vant dupa aceste reprezentari cliseice ale domnitelor aflate la ananghie. 
Daniel e genul de inger uman sau l-as putea numi inger cazut, nici intruchiparea puritatii si divinitatii, dar nici de-o intunecime bruta, ci undeva la jumatate. Cat despre Cam, ei bine, a fost o surpriza placuta sa aflu ce rol joaca el in toata aceasta poveste si chiar nu m-asteptam, ceea ce a fost bine. Alte personaje care n-au fost ce pareau si iar m-au făcut sa zambesc apreciativ au fost bibliotecara, Gabbe. 
Poate ca aceasta carte nu e cea mai buna serie, inceput de serie, citita de mine si mai ales cu ingeri (prima serie inceputa cu/despre ingeri), insa m-a făcut sa vreau sa aflu continuarea ceea ce am sa si fac. Eu v-o recomand si cred ca o sa va placa. Poate ca recenzia mea nu e prea convingatoare, dar nu mă pricep sa „vand”. Doar incercati. 
Apropro, voiam sa dau 3/5, dar sa zicem ca evenimentele din ultimul sfert m-au surprins aşa mult si mi-au placut descrierile si actiunea, incat am mai urcat puţin. 



4/5

*Recenzia face parte din campania O carte pe saptamana . Aceasta carte am citit-o eu in cadrul acestei saptamani. 

Si cum am spus aici o sa va arat ce vreau sa citesc saptamana ce urmeaza, adica de luni incolo. Pentru ca e o saptamana oarecum lejera am ales doua carti:


Chiar sunt curioasa cum va fi acest ultim volum din seria Academia Vampirilor pentru ca pana acum seria mi-a placut si m-a surprins. Daca vreti sa aflati parerea mea despre fiecare volum dati click pe urmatoarele linkuri: Academia Vampirilor , Initierea , Atingerea umbrei , Juramant de sange si Limitele spiritului . Acelasi lucru pot sa spun si despre seria Instrumente Mortale care incepe sa devina din ce in ce mai buna in ochii mei, asa ca astept cu drag sa citesc Orasul de sticla.  Recenziile celorlalte doua volume: Orasul Oaselor si Orasul de Cenusa . 

Imi puteti spune intr-un comentariu daca deja ati citit aceste carti/serii si cum vi s-au parut sau ce cititi voi in acest moment/ce veti citi saptamana ce urmeaza.

0 comentarii: