miercuri, 26 decembrie 2012

Top 10 carti citite in 2012



De obicei nu fac topuri, dar am zis sa fac de anul acesta ca sa-mi dau seama, eu in primul rand, ce carti au meritat sa le citesc, care m-au surprins sau m-au dezamagit, desi imi doream sa le citesc de multa vreme. Deci cand voi cititi acest post eu probabil sunt la bunici, la tara, lipita de soba si mancand portocale sau cu o alta carte in mana pe care incerc sa o citesc pana se termina anul. Sper ca anul viitor sa fie mai bogat, fara BAC, insa isi face loc sesiunea, care ma va stresa si dupa vacanta. Revenind, voi aici, eu la bunici si hai sa vedem topul. M-am straduit sa aleg si cand voi posta lista completa cu lecturi din 2012 veti putea face o comparatie cu topul. Cartile sunt puse in top in ordinea citirii si nu dupa "placerea" ce mi-au facut-o. 


I O zi de David Nicholls
II Parfumul de Patrick Süskind
III (seria) Academia Vampirilor de Richelle Mead *mai am volumul 6 de citit*
IV (seria) Fortele raului absolut de Kelley Armstrong *inca mai e vol 3 de citit*
V Luna plina de Kelley Armstrong
VI Altfel de ingeri vol. 1 de Lili St. Crow
VII Biblioteca umbrelor de Mikkel Birkegaard
VIII Shining de Stephen King
IX Setea de Carrie Jones
X Dewey. Pisoiul din biblioteca unui mic oras cucereste lumea de Vicki Myron



Deci acesta este topul. As mai fi putut adauga volumele 1-4 din Vampirii din Morganville, dar cum sunt la, aproape, jumatatea seriei inca nu ma pot pronunta. Mi-am permis la celelalte serii sa le pun pentru ca mai am doar un volum si deja parerea mea e formata. Alte carti care ar mai fi putut aparea in top, insa au avut minusuri ce le-au scos ar fi fost: Taci si uita! de Carlene Thompson,  
Erzsebet Bathory. Contesa sangeroasa de Rebecca Johns (aceasta n-a mai incaput, dar sigur era pe 11), Elixirul vietii de Kennet Oppel, Disparuti fara urma de Cecelia Ahern, Insomnia de Charlie Huston si Zen de Mircea Cartarescu. Imi puteti spune intr-un comentariu care e topul vostru, puteti face si un top 5 (eu n-am putut) sau un top 20 (daca ati citit mai multe si n-aveti unde le pune). 

0 comentarii: