joi, 20 decembrie 2012

Sa vorbim:)

Sal'tare!

Acum ca a venit vacanta cred ca toti vrem sa citim mai mult, sa ne uitam la seriale, sa vedem filme cu sau fara tenta de Craciun/sarbatori de iarna. Iar eu asta imi doresc sa fac. Ma gandeam de ceva timp sa avem odata la ceva vreme un post in care sa discutam (adica voi sa-mi lasati comentarii). Imi puteti spune cum va veti petrece vacanta, ce vreti sa cititi, ce filme aveti in minte sa vedeti.

Sau la filme sunteti ca mine si alegeti unul care va place atunci si ii dati play? Eu in aceasta vacanta am de gand (cel putin in prima saptamana, caci apoi vine invatatul pentru examene x.x) sa citesc multe carti printre care Damnare, Cararea cuiburilor de paianjen si Scoala pentru prosti. Sigur se vor mai adauga si altele. De exemplu acum am terminat Orasele invizibile de Italo Calvino si cat de curand voi posta o recenzie, insotita si de cateva citate. 

Probabil ca in aceasta luna toata lumea primeste, ofera sau isi face singur/a cadouri. Eu mi-am permis sa-mi fac doua mari cadouri, sa-mi cumpar carti si carti. Ati ghicit sunt doar carti:)), dar le cumpar cu cel mai mare drag. Singura problema ar fi ca nu prea mai e loc in biblioteca. In curand o sa va arat si ce mi-am luat in cadrul rubricii cu acelasi nume; trebuie doar sa reincarc bateriile camerei foto. 

Sper c-a iesit cat de cat un post coerent (am avut prea multe idei si s-au amestecat) si ca-mi veti raspunde. Nu neaparat cat am scris, ci cat vreti voi:). Stiu ca n-am organizat concursuri de Craciun, An nou sau altele, dar inca n-am ajuns sa detin o librarie sau vreo zana buna care sa-mi lase carti sub perna. Dar cred ca si postand recenzii, impresii si poze va pot face ziua mai buna. Sau nu? 

So, ne vedem aici pe blog si daca aveti intrebari, idei, sau doar vreti sa vorbim v-astept.

Pzzike

1 comentarii:

Unknown spunea...

Eu tot zic ca ma apuc de invatat.pana acum am deschis un singur caiet,am scos niste ntite,m-am indopat cu dulciuri,am continuat de citit cartea de la tine,Ingeri rebeli,sunt pe la pagina 270.Merge greu pentru ca sunt multe parti de psihologie si tre sa stau sa le rumeg.imi place mult cartea.Am terminat Intrusul de marin preda,am mai citit poezii de Geo bogza,e un pic ciudat,dar imi place.Mi-am cumparat de la kaufland proza de Eminescu si chiar vreau sa o citesc,am mai multe carti incepute sau duse pana la jumatate si am zis ca le termin pana pe 31,dar nu am cum.sunt prea multe.Desi Craciunul meu si ajunul au fost n dezastru,totul s-a reabilitata si acum e pace si liniste in casa mea.Sarbatori fericite si sper ca o sa citesti tot ce ti-ai propus!