joi, 27 decembrie 2012

Lista seriale/vazute/incepute/continuate in 2012

Cred ca titlul e potrivit si exprima ce-o sa zic eu in mai multe cuvinte. Nu prea am avut timp sa ma uit la seriale, sa tin pasul cu episoadele noi, sa vad din cele noi care au aparut. Asa ca a iesit un amalgam si am facut cate putin din toate: am incercat sa ajung la zi cat am putut de mult, m-am mai pierdut pe drum, am inceput unele noi, am adaugat altele pe lista ce asteapta sa fie incepute. Mai sunt si alte seriale pe care vreau sa le incep, insa inca nu le-am trecut pe lista. Sper la anu' sa am mai mult timp.
Iata lista:


The Vampire Diaries - 3 sezoane din 4
The Lying Game - am ramas la sezonul 1 episodul 16 din 2 
Skins - am terminat primul sezon. momentan nu sunt curioasa de continuare
Pretty little liars - un sezon din 4 (care incepe in vara)
Numb3rs - 2 sezoane din 6 - inca nu stiu daca-l mai continui
NIKITA - sezonul 1 episodul 14/22 din 3 sezoane
Suits - un sezon din doua
Teen Wolf - un sezon din doua
Lie to me - sezon 1 terminat, sezon 2 episodul 6/22, din 3 sezoane
White Collar - sezonul 1 episodul 2/14, din 4 sezoane
Game of Thrones - 1 sezon si un episod din sezonul 2, din 3 (apare in aprilie)
Arrow - sezonul unu episodul 7/9
Castle - sezonul 1 episodul 4/10, din 5 sezoane


Seriale pe care vreau sa le vad:

True Blood
Supernatural
The Mentalist
Rookie Blue
The Walking dead
Being Erica
Beauty and the Beast
Last resort
Revenge
Once Upon A Time
Grimm
Revolution
Misfits
Terra Nova
The Tudors
The Listener


Serialele pe care vreau sa le vad le-am ales pentru ca mi-au atras atentia or prin descriere or prin idee. O sa le incerc si daca-mi vor placea le voi continua, iar daca nu asta este. Stiu ca lista e mare, insa cine zice ca trebuie sa le vad pe toate intr-un an. Voi ce seriale urmariti si va plac?

1 comentarii:

Alina P. spunea...

Urmaresc si eu The Lying Game, Pretty Little Liars si True Blood din lista ta.
Iti recomand si "Hart of Dixie", eu l-am inceput sapt trecuta si e super, super :D