duminică, 16 decembrie 2012

Citate FRA (Fortele Raului Absolut) volumul 1

Aia-s rechini! Idioato, rechinii si dinozaurii nu te pot gasi daca stai nemiscata. Asta nu e Jurassic Park! (Chloe) 

-Ajutor. Ajuta-ma. 
Am tipat pe sub calus atat de tare c-am avut senzatia c-o sa-mi explodeze capul. (Chloe) 


-N-or sa-ti faca nici un rau. Nu sunt acei zombi mancatori de creier din filme, da? Sunt doar trupuri de morti cu spiritele intoarse iarasi in ele. 
Doar trupuri de morti? Cu spiritele intoarse iarasi in ele? Trimisesem oamenii – sufletele – inapoi in corpurile lor? M-am gandit la cum trebuie sa fi fost, sa fii azvarlit in corpul tau descompus, prizonier acolo... (Derek si Chloe) 

Acum puteam vedea clar ca era o problema cu muschii lui, care se destindeau si se contractau de capul lor. 
.... 
-Atata timp cat nu-ti ies prin haine, sfasiindu-le, si nu te faci verde.., am zis eu. 
-Cum? 
Fata i se stramba nedumerita, apoi pricepu. 
-Incredibilul Hulk. Ha-ha! Filmul Incredibil de Prost, mai exact. Isi freca antebratul. Nu ma lua in seama si intoarce-te la spiritul tau. (Chloe si Derek) 


-Superputeri? As vrea eu. Cu puterile mele n-o sa deschid in veci nici macar o portita la Cartoon Network... decat ca moment comic de destindere. Ghost Whisperer Junior. Sau Ghost Screamer, mai exact. Urmariti, in fiecare saptamana, cum Chloe Saunders fuge tipand de inca o stafie care cauta ajutorul ei. (Chloe)


Recenzia primului volum aici .

0 comentarii: