vineri, 23 noiembrie 2012

Noi carti pe lista

Sal'tare!

Am mai facut "curat" prin biblioteca si am mai gasit carti pe care le-as putea oferi in schimb (adaugandu-se la acestea ). Ele ar fi:

Treisprezece ore de Deon Meyer
REM  de Mircea Cartarescu
In alta viata de Marc Levy (editia GSP)
Joc dublu de Lisa Scottline
Palatul de Chelsea Quinn Yarbro
Mana dreapta a diavolului de John Saul
aer de Geoff Ryman
ZEN de Mircea Cartarescu - s-a dat
Dragoste si matematica de Sheila O'Flanagan

De Pavel Corut: Noi suntem tinta
Luptele zeilor
Cavalerii nobilei bresle
Secretele varstelor de aur
Noaptea teilor infloriti
Iubirile unui marinar
Ingeri rebeli -s-a dat

Adresa de e-mail este aceeasi, sadiko_psik13@yahoo.com

1 comentarii:

Unknown spunea...

Cartarescu e bun si am descoperit recent Octogonul,de pavel corut.desi am doar volumele 11 si 12,am inteles actiunea si imi plac mult.