sâmbătă, 1 septembrie 2012

CASTIGATOR Concurs de fidelitate Iulie-August


Sal'tare!

Imaginea de sus ^ nu este pusa doar asa, ci este un print din word. Ca sa vedeti cum am calculat eu punctajul si cum am pus fiecare comentariu. De asta imi cer scuze daca e unul in plus sau in minus, mi-or mai fi scapat. Si dupa cum va imaginati mi-a luat ceva:)). Dar ma bucur ca ati comentat si sper ca v-a placut concursul.

Iata printul complet:



Deci castigatorul este !Melamine cu 332 . Felicitari!!:) 
Eu le felicit si pe Katherine si Andreea care au muncit si ele:)


Rog castigatorul sa-mi trimita datele in 48 de ore sau premiul merge la cel de pe locul al II-lea!

2 comentarii:

!Melamine spunea...

Multumesc >:D< Acum trimit mailul :D

Andreea spunea...

Eu am venit si pe final ;)).
Oricum o felicit pe @!Melamine :*
Acum ca am dat de blogul vostru sigur voi avea o sansa mai mare data viitoare si poate eu si Kath avem noroc la celalalt concurs:">