duminică, 24 iunie 2012

RECENZIE - Iubitul virtual de Kate Brian


Descriere:


Când Shawn, iubitul lui Isabelle, o părăseşte pe aceasta cu doar o lună înainte de balul de absolvire, Lane şi Vivi, prietenele ei cele mai bune, se hotărăsc să treacă la acţiune.

Din câteva mişcări pe tastatura calculatorului, creează pe MySpace pagina lui „Brandon”, băiatul perfect care s-o scoată pe Isabelle din această relaţie nefericită. Ce păcat că e doar virtual!

Dar fetele au şi la asta o soluţie: îl atrag în planul lor pe Jonathan, un băiat incredibil de sexy de la alt liceu, care să joace rolul lui Brandon. Însă când Vivi se îndrăgosteşte de Jonathan, iar Shawn face tot posibilul să reia relaţia cu Isabelle, întregul complot pare a se nărui…


RECENZIE: 

Am inceput cartea aseara si am citit o suta nouzeci de pagini din ea, iar azi am citit restul. Bine nu-i nici foarte mare si se citeste uşor. Nu aveam de gand sa o termin, insa cum m-a prins si am vazut ca paginile curg repede, n-am mai lasat-o din mana. 

E o lectura usoara, ceva ce citesti ca sa te relaxezi, sa uiti de probleme sau pur si simplu pentru ca-ti place genul. Eu am citit-o pentru ca voiam ceva simplu si scurt, avand in vedere ca sunt cu examenele la usa. Se pune mare accent sau cel mai mare accent pe actiune, totul curge de la sine si chiar daca e previzibil continui sa citesti. Personajele sunt conturate pe parcursul cartii si la inceput chiar ti se par fragmentate. 

Ce m-a surprins a fost finalul. Chiar a fost placut sa aflu ca nu s-a terminat tipic, chiar daca tot e ok, insa a fost ceva altfel. Cartea e ca un pahar de ceva rece intr-o zi calda si mi-a parut draguta; n-o pot numi o lectura buna pentru ca nu m-a solicitat prea mult. 

Eu v-o recomand, e ceva simpatic si cam atât.

5/5

1 comentarii:

Diana spunea...

Cartea am cumparat-o, am citit-o dar nu prea mea placut. Prea multa descriere si prea putina actiune.