luni, 7 mai 2012

Secretul Hannei + BRAVO


MICUŢELE MINCINOASE ŞI SECRETELE LOR Partea 1: SECRETUL HANNEI
Ediţie de buzunar distribuită pe 8 mai împreună cu revista Bravo

În Rosewood, Pennsylvania, e vacanţă…
Toată lumea se relaxează, dar mai ales Hanna, Emily, Aria şi Spencer. Ucigaşul lui Alison este la închisoare, iar A. a murit. Şi totuşi… în oraş a apărut o nouă ameninţare.

Eu! Sunt noua A. şi stau la pândă.
Regula numărul unu: să-ţi cunoşti prada! Aşa că sunt cu ochii zi şi noapte pe Hanna, Emily, Aria şi Spencer. De regulă, în vacanţă se-ntâmplă multe lucruri ciudate şi totul rămâne secret. Dar… ia ghiciţi!
Da, eu văd totul. Iar acum vă voi dezvălui toate secretele micuţelor mincinoase.

*
Să-ncepem cu Hanna… Prietenul ei loial, Lucas, pleacă în vacanţă împreună cu familia. Rămasă singură, Hanna merge pe furiş la fitness, încearcă să-şi facă o nouă prietenă şi visează la o întâlnire personală cu antrenorul ei. Ce se întâmplă în cele din urmă cu toate acestea?
Deşi Hanna se străduieşte să ţină secret, eu am aflat şi vă spun şi vouă…


Cartea are 176 de pagini, format paperback, 10,5×17,5 cm. Preţul cu revista Bravo din 8 mai 2012 va fi de 10,99 lei.

1 comentarii:

!Melamine spunea...

Am zis ca o voi cumpara , apoi m-am razgandit. Acum iar vreau sa o cumpar :))