marți, 1 mai 2012

Mici precizari!

Sal'tare!

Dupa cum stiti la Concursul de fidelitate se iau in calcul comentariile date pana azi, adica pana la ora 0:00. Cel probabil maine sau poimaine o sa stau sa numar comentariile si sa fac punctajul ca sa aflati castigatorul.

M-am mai uitat la cine a postat, insa nu tin minte si numarul, plus ca au fost si cateva puncte bonus, deci ajuta si acelea plus altele. 

Ce as vrea sa mai lamuresc, pentru ca nu-mi place sa aud apoi "A, dar n-a zis!" sau "A, da n-a punctat aia!". 

Oanaaa. spunea Fetelor ati scos butoanele de share pe facebook si twitter?
....
+ facebook si twitter dar habar nu am ce link sa va dau avand in vedere ca voi nu ati mai avut butoanele de share si am postat pe profil.


Nu am luat-o pe ea in nume de rau, dar vreau sa explic. NU, noi am scos butoanele si n-am fi avut de ce. N-am nicio idee ce s-a intamplat. Nu-mi place sa aud astfel de replici asa ca mai bine intrebi frumos pentru ca cine stie ce crede persoana aia. Ce puteam sa fac cu ele? 

Si stati linistite daca ati postat pe facebook, twitter sau altceva, o sa stau eu sa ma uit si sa caut ca sa gasesc postul. Daca chiar ati postat vi se va puncta. Asa  ca, daca ati postat pe vreo retea si n-ati lasat deja linkul imi spuneti.

Vreau de la fiecare participant in decursul zilei de azi cate un e-mail in care sa spuna:

-Am comentat cu username-ul ...
-Nume complet
-Nume de GFC
-Linkuri: daca a postat pe blog,  fb, twitter si orice alta retea. 

Daca exista intrebari, nelamuriri sau am uitat ceva astept raspunsuri, in comentarii la acest post.


Pzzike

5 comentarii:

!Melamine spunea...

Pe ce adresa trimitem e-mailul?

!Melamine spunea...

Eu am trimis pe adresa de la Contact :d

Crina @Reading Addict spunea...

Puteti trimite pe sadiko_psik13@yahoo.com sau daca nu, pe psihotic.pill@yahoo.com. Insa cel mai bine ar fi pe prima pentru ca aceea e pentru Admin.

Oanaaa. spunea...

Already sent! :d

Simona spunea...

Am trimis si eu :D