marți, 17 aprilie 2012

Interesant 1

Sal'tare!

Stiu ca unii oameni dorm la ora asta sau pur si simplu stau in paturica la cald si citesc sau se uita la tv sau stiu eu, dar atat cat e vacanta profit si eu. Revenind. In timp ce ma uitam pe un site, sa-i zicem, de imagini mi-a venit ideea unei rubrici pe blog. Aceasta se va numi "Interesant" si vom posta in ea poze/imagini care ni se par interesante intr-un fel sau ne fac sa gandim "hm, interesant". Ma rog, ati inteles voi. Sper sa va placa asa cum mi-a placut mie ideea si desigur si imaginile.





Pzzike

4 comentarii:

Oanaaa. spunea...

Hehe, nici eu nu dorm :)
A treia e geniala :x <3 foarte tare rubrica

Simona spunea...

Eu dormeam la ora aia :-" :))
Imi place rubrica :D Prima poza e foarte frumoasa! Iar a treia...scpeechless

!Melamine spunea...

O idee geniala!! Pozele sunt foarte frumoase. In special ultima :X

Diana spunea...

Ultima poza este prea frumoasa.