luni, 9 aprilie 2012

Citate 1

Stiu ca am mai postat citate, insa de ceva vreme am ignorat aceasta rubrica si nu-mi dau seama de ce. Asa ca am zis sa revin la ea pentru ca nu am de ce sa o las deoparte.  Astazi am selectat citate despre curaj. Sper sa va placa.








Lasii mor de mai multe ori inaintea mortii lor. – William Shakespeare 

Curajul face ce tie iti este frica sa faci. Nu poate exista curaj decat daca esti speriat. – Eddie Rickenbacker 

Curajul este arta de a fi singurul care stie ca e speriat de moarte. – Harold Wilson 

Curajul este frica careia ii rezisti un minut mai mult. – George S. Patton

Un om fara nici cea mai mica urma de teama este un tovaras mai periculos decat un las. – Herman Melville

Multi au avut aptitudini extraordinare, insa, fiindca n-au avut curaj, ei au trait ca niste morti si au sfarsit prin a fi ingropati in inactivitatea lor. – Nicolae Iorga 

Am mult curaj, dar mi-e frica sa-l folosesc. – Valeriu Butulescu

Nu-ti fie frica sa faci un pas mare. Nu poti trece o prapastie din doua sarituri mici. – David Lloyd George

Este usor sa fii curajos de la distanta. – Aesop


Pzzike

4 comentarii:

Oanaaa. spunea...

Superbe :x ador rubrica de citate. Vrem mai muuuulte :x

!Melamine spunea...

Sunt minunate! Ma bucur ca nu ai renuntat!

Simona spunea...

Geniale citatele!
Am mult curaj, dar mi-e frica sa-l folosesc. – Mi-a placut foarte mult

Diana spunea...

Este usor sa fii curajos de la distanta. – Aesop
Bine spus