vineri, 23 decembrie 2011

Firma



Chiar daca ati vazut filmul, sa stiti ca el nu se poate compara cu cartea!
Mitch McDure, "number one" al Facultatii de Drept a Universitati Harvard este pur si simplu coplesit de salariul, masina, casa si toate celelalte avantaje care i se ofera pentru a deveni angajatul zelos si obedient al unei firme de avocati din Memphis. Incredibila generozitate a firmei ascunde insa afaceri murdare si o lume inspaimantatoare: cea a Mafiei. Mitch trebuie sa invete sa supravietuiasca, intrucat toate miscarile ii sunt atent supravegheate. F.B.I.-ul ii dezvaluie adevarata fata a firmei, dar orice incercare de a obtine dovezi il poate costa capul. Tensiuena creste cu fiecare pagina, viata lui Mitch si a familiei sale atarna de un fir de par, este urmarit atat de Mafie cat si de F.B.I. Va supravietui?

________________

Un student de la Havard care a terminat printre primii si e cel mai bun in domeniul taxelor poate sa aleaga intre a se angaja la o firma in State printre alti avocati sau a lucra la una in Memphis despre care nu stie multe si care angajeaza foarte rar. Aceasta firma ca sa-l convinga ii ofera un salariu enorm, masina, posibilitatea de a-si lua o casa cu rata mica si multe alte castiguri. Astfel se baga singur in ceva ce o sa regrete.
Recunosc c-am fost incantata cand am citit descrierea de pe coperta, dar cand am inceput cartea usor, usor m-am plictisit pentru ca nu se anunta nimic interesant. Cartea e scrisa bine, are descriere, sentimente, romantism, actiune si in ultimele 200 de pagini eu am devorat-o. Te face curios si mai ales ajungi sa te intrebi cum naibii un fost student la Drept reuseste sa insele o firma serioasa de avocatura, mafia si tot FBI-ul . Mie mi-a placut. N-as mai reciti-o insa pentru ca sa zicem ca mi-a placut doar partea de final si atat. Am mai citit eu thriller-e, dar asta e slabut sau nu m-a prins pe mine.


Nu-mi mai amintesc daca am postat aceasta recenzie. Daca da, atunci va rog sa-mi semnalati.

Pzzike

3 comentarii:

Diana spunea...

Si inca o data nu am vazut nici filmul, si nici de carte nu am auzit,

Oanaaa. spunea...

Uh, descrierea pare chiar promitatoare.

Diana spunea...

Pare o carte interesanta, niciodata nu stii cu adevarat pentru cine lucrezi.